Among-Us
یحیی رحیمی

توسعه‌دهنده Among Us از آپدیت جدید و برنامه‌های آینده خبر داد

یحیی رحیمی 14 آبان 1399 بدون دیدگاه
1,323 بازدید

بازی Among Us ازجمله عناوین مستقلی است که در سال 2018 عرضه شد و ادامه شیوع ویروس کرونا و خانه‌نشینی، باعث محبوبیت این بازی شد و گروه‌های زیادی به‌صورت روزانه در حال بازی هستند. استودیو توسعه‌دهنده مدتی پیش از لغو انتشار نسخه دوم و تمرکز روی آپدیت بازی اصلی گفته بود و امروز اطلاعات تازه‌ای از آینده بازی و آپدیت‌های جدید منتشر کرده که روند اضافه شدن قابلیت‌های تازه و مکانیسم جلوگیری از متقلبان و اسپمرها را مشخص می‌کند.

Alexandria Ocasio-Cortez که یکی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکاست، ماه گذشته استریم زنده‌ای در بازی داشت و اسامی مهمی به این بازی پرداخته‌اند که باعث شده توجهات زیادی به سمت آن بچرخد. استریم های پخش‌شده از بازی باعث هجوم اسپمرها و حمله لفظی به بازیکنان دیگر شد که جو نامناسبی در بازی و قسمت چت استریم ها راه انداخت و حتی عده‌ای از قسمت چت به‌عنوان یک محفل تبلیغاتی برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا استفاده کردند.

استودیو Innersloth Games در استریم امروز، خبر از انتشار آپدیت جدیدی داد که متقلبان و اسپمرها را مورد هدف قرار می‌دهد. این استودیو گفته که باگ‌های مختلفی وجود دارند و آن‌ها در تلاش‌اند تا سرورهای بازی را آپدیت کنند و از ابزارهای ضد هک و تقلب استفاده کنند. در ادامه گفته‌شده که اخبار هک و حمله به رایانه‌های کاربران تماماً اشتباه بوده و دستگاه و اطلاعات تمامی افراد در امنیت کامل به سر می‌برد و نباید نگران این موضوع بود.

آپدیت جدید بازی Among Us، قابلیت رای دادن به‌صورت مخفیانه را اضافه خواهد کرد و دیگر نمی‌توان فهمید چه کسی به فرد دیگر رای داده و رنگ فرد رای دهنده، خاکستری خواهد شد. سه مود جدید به بخش تسک اضافه می‌شود و برای نمونه می‌توان تسک بار را به‌طور کامل خاموش کرد یا اینکه تنها زمانی که تسک انجام می‌شود، روشن شود. افرادی که کور رنگ هستند هم توانایی انجام تسک های مختلف را خواهند داشت.

آپدیت جدید بازی امانگ آس در ماه دسامبر میلادی عرضه خواهد شد و ممکن است بخش‌های جدیدی به بازی اضافه شود. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.