پارسی گیم

دانلود بازی Resolutiion The Quality of Life and Death برای PC

پارسی گیم 16 آبان 1399 بدون دیدگاه
4,594 بازدید

دانلود بازی Resolutiion The Quality of Life and Death برای کامپیوتر

بعضی‌اوقات با بازی‌هایی روبه‌رو می‌شویم که نمی‌توان آن‌ها را در هیچ دسته‌بندی قرارداد و درک آن‌ها سخت‌تر از بازی‌های روتین و مشخص است. بازی Resolutiion از استودیو Monolith of Minds دقیقاً ازجمله همین بازی‌هاست که با گرافیک دوبعدی و دوربین از بالا دنبال می‌شود. هرکدام از بخش‌های این بازی از یک فرانچایز الهام گرفته‌شده و برای همین نمی‌توان گفت که بازی ادامه‌دهنده کدام مسیر است و ممکن است یک‌بار بگویید که این همان Zelda است اما چند لحظه بعد از گفته خود پشیمانی می‌شوید. در بازی Resolutiion The Red Plains همراه قاتل حرفه‌ای شوید که پا به دنیای عجیب و در شرف نابودی می‌گذارد که آرامش در هر گوشه‌ی آن در حال از میان رفتن و نابودی است.

Resolutiion The Quality of Life and Deathاین به‌روزرسانی که به مناسبت سالگرد انتشار بازی در دسترس قرارگرفته، تغییرات زیادی در آن اعمال کرده است. از این تغییرات می‌توان به کاهش زمان بارگذاری بازی، بهبود گرافیک و جلوه‌های بصری، دسترسی سریع‌تر به قابلیت Fast Travel و نقشه واضح‌تر برای استفاده اشاره کرد. همچنین بسیاری از باگ‌های فنی بازی در این به‌روزرسانی برطرف شده است.

با شروع بازی Resolutiion The Red Plains هیچ درکی از هدف اصلی بازی و شخصیت اصلی پیدا نخواهید کرد. شما به‌یک‌باره داخل دنیای رنگی و عجیبی می‌افتید که توسط هوش مصنوعی اداره می‌شود و هیچ آدمی را هم نمی‌توانید در اینجا پیدا کنید. دنیای بازی به‌سرعت مسیر گذر به سمت آخرالزمان را طی می‌کند و برای همین است که اولین درس شما، نحوه کشتن و قتل خواهد بود. مهم نیست چه کسی و با چه شکل و قیافه‌ای، هر آدمی که به شما حمله می‌کند را نابود کنید و دشمن را به سرزمین مردگان بفرستید. البته یادتان باشد که ورود به اتاقی پر از دشمن، نتیجه‌ای جز مرگ نخواهد داشت و باید عاقلانه عمل کنید و قرار نیست که مانند رامبو، یک‌تنه با ارتشی از دشمنان سروکله بزنید. دنیای بازی پر از شخصیت‌هایی است که قیافه آشنایی ندارند و برای همین بهتر است بگوییم هر چیزی که پیدا می‌شود را بکشید!

گرافیک بازی Resolutiion The Red Plains به‌صورت پیکسلی طراحی‌شده و شمارا یاد بازی‌های دهه 90 میلادی می‌اندازد. انتخاب چنین استایل گرافیکی باعث کاهش کیفیت بازی نشده و برعکس، منتقدان از نحوه طراحی بصری بازی تعریف کرده‌اند. آپدیت The Red Plains دروازه‌های تازه‌ای به روی شما می‌گشاید و دشمنان و دوستان جدیدی را اضافه می‌کند. ازجمله تغییرات تازه می‌توان به‌اضافه شدن یک فاینال جدید و بهبود مبارزات اشاره کرد و بسیاری از باگ‌های بازی هم برطرف شده و شاهد پشتیبانی از زبان‌های تازه‌ای هستیم. همین‌الان می‌توانید به دانلود بازی بپردازید و اوقات هیجان‌انگیزی برای خود بسازید. در این سبک بازی‌های Hollow Knight و Dead Cells را از دست نده.

در ادامه برای دانلود بازی Resolutiion The Craftsman با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: 1.0 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: OpenGL ES 3.0+ Compatible Card
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 2.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: OpenGL ES 3.0+ Compatible Card
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

An old killer escorts a curious AI through chaotic combat, puzzling secrets, and unsettling calm in a dreamscape of madmen and sane animals.
Resolutiion is a fast-paced action-adventure created by two angry German brothers leading a band of vagrants who loaded it with lovely pixels, dirty jokes, deep ideas and badassemotional tunes for 20 hours of punishing combat, rewarding exploration, and layered storytelling. Will you be the player or will you be played? In the Infinite Empire nothing is as it seems.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.