پارسی گیم

دانلود بازی Monster Slayers برای PC

پارسی گیم 5 دی 1399 بدون دیدگاه
4,803 بازدید

دانلود بازی Monster Slayers برای کامپیوتر

استودیو Nerdook برای آن‌هایی که علاقه‌مند به بازی‌های اکشن و کارتی هستند، بسیار آشنا است. آن‌ها درگذشته دو بازی منحصربه‌فرد را با نام‌های Vertical Drop Heroes HD و Reverse Crawl را برای علاقه‌مندان منتشر ساختند که مورد استقبال بسیاری از بازیکنان قرار گرفت و به‌نوعی انگیزه‌ای شد تا طراحان به سراغ محصول جدیدی با همان سبک و سیاق بروند. بازی Monster Slayers محصول جدید این استودیو بوده که توسط کمپانی Digerati برای علاقه‌مندان به سبک اکشن منتشر شده است. بازیکنانی که با عناوین قبلی Nerdook آشنا هستند، می‌دانند که این توسعه‌دهنده با استعداد مهارت کافی در ساده‌سازی بازی‌های خود دارد. در قلب این بازی، ماجراجویی جذابی نهفته است که با ترکیب ویژگی‌های RPG و گیم پلی کارتی می‌تواند علاقه‌مندان بیشتری را به‌طرف خود بکشد.

داستان این بازی با ایجاد یک شخصیت سفارشی آغاز می‌شود که می‌تواند یک Rogue، Ranger، Knight، Barbarian، Cleric یا Wizard باشد و سپس، به انجمن هیولا بپیوندید. به نظر می‌رسد که هیولاها بر دره شمالی غلبه کرده‌اند و برای قتل‌عام، به یک قهرمان نیاز است. هدف نهایی شما این خواهد بود که قهرمان خود را برای مسابقه نهایی در برابر هاربینگر افسانه‌ای آماده کنید. پس از انتخاب کاراکتر باید مقصد خود را انتخاب کنید، از غارهای کریستالی و بیابان‌های ممنوعه گرفته تا جنگل‌های مرده و باتلاق‌هایی که می‌توانند انسان را در خود حل کنند. قبل از شروع به مبارزه باید یکی از مناطق موجود را انتخاب و سفری هیجان‌انگیز را آغاز کنید.

مخالفان شما متشکل از جادوگران اسکلتی، ارواح متجاوز، عنکبوت‌ها، خفاش‌ها، اژدها و دسته‌ای دیگر از دشمنان خیالی هستند که مبارزه در برابر آن‌ها به صورت نوبتی انجام می‌شود؛ بدون استفاده از سبک‌های خسته‌کننده و بسیار سنگینی که افراد بسیاری را از این ژانر می‌ترساند. در عوض، تمام حملات و توانایی‌های شما به شکل کارتی در دسترس خواهد بود، به این معنی که شما می‌توانید عرشه را دقیقاً همان‌طور که می‌خواهید سفارشی کنید. کارت‌های جدید را می‌توان در صندوق‌های گنج پنهان کرد و یا می‌توان آن‌ها را از بازرگانانی که در دره Norther می‌چرخند، خریداری نمود. حتی ممکن است هنگام ماجراجویی با برخی متحدان روبرو شوید و چند کارت از آن‌ها دریافت کنید.

مبارزات بسیار ساده هستند و شما هر نبرد را با سه کارت تصادفی انتخاب شده از روی عرشه شخصیتان، شروع می‌کنید. سلامتی حریفان خود را به صفر برسانید قبل از اینکه آن‌ها شما را نابود کنند و در نهایت امتیاز بالا را کسب کرده و اموال حریف را غارت کنید تا ثروتمند شوید؛ اما در روبه‌رو اگر مخالفان توانستند بر شما چیره شوند و قهرمان شما کشته شد، برای همیشه از بین رفته است و فقط شهرتی که کسب کرده و همچنین وسایلی که پیدا نموده، منتقل می‌شود. این بسیار مهم است زیرا شهرت رتبه شما را افزایش داده و اجازه می‌دهد قفل هدیه‌ها و کارت‌های جدید را باز کنید که ماجراجویی‌های بعدی را کمی راحت‌تر می‌کند.

تجهیزات از اهمیت بیشتری برخوردار هستند زیرا آمار شخصیت‌های شما را افزایش می‌دهند، بر همین اساس شما می‌توانید یک سلاح اصلی و سه سلاح فرعی را به همراه داشته باشید، بنابراین با احتیاط انتخاب کنید زیرا قبل از اقدام به نبرد، شما باید به‌صورت تصادفی یکی از دو عضو حزب خود را انتخاب کنید تا در ماجراجویی شما را همراهی کنند. اگرچه آن‌ها مستقیماً به دشمنان حمله نمی‌کنند، اما هرکدام توانایی ویژه خود را دارند که می‌توانید در هنگام نبرد آن‌ها را فعال کنید تا به شما کمک کنند. در نهایت اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های سبک اکشن و گیم پلی‌های کارتی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Slay the Spire و Monster Train را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Monster Slayers با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP / Vista / 7 / 8
Processor: Processor 2 GHz (Dual Core)
Memory: 256 MB RAM
Graphics: OpenGL 2.1 compatible 3D graphics card with 256 MB VRAM
DirectX: Version 9.0
Storage: 40 MB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Developed by Nerdook (Reverse Crawl, Vertical Drop Heroes), Monster Slayers is a complete reimagining of the free web-based hit of the same name, which has been played over 4 million times on gaming portal, Kongregate. A rogue-like deck-building RPG adventure, Monster Slayers uses an innovative card-based battle system and lets you customize a deck to suit your play style. Create a new hero to join the Monster Slayers Guild and choose your path through the perilous Northern Valley as you follow your quest to defeat the legendary Harbinger and become a true Monster Slayer.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.