بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس نوامبر 2021
محمد صادق شجاعی

بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای نوامبر 2021 مشخص شدند

محمد صادق شجاعی 7 آبان 1400 بدون دیدگاه
340 بازدید

در کنار فراهم کردن امکان تجربه آنلاین آثار مختلف، یکی از ویژگی‌های مهم سرویس پلی استیشن پلاس، ارائه بازی‌های رایگان ماهیانه برای مشترکین است. به رسم همیشه، شرکت سونی بازی‌های رایگان سرویس PS Plus برای ماه میلادی آینده را معرفی کرده است. بر این اساس، اعضای سرویس پلی استیشن پلاس می‌توانند از تاریخ 1 نوامبر تا 6 دسامبر (10 آبان تا 15 آذر) بازی‌های First Class Trouble ،Knockout City و Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning را روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 دانلود و تجربه کنند.

بازی First Class Trouble، اثری آنلاین و چند‌نفره است که تعداد 6 بازیکن را در یک سفینه فضایی لوکس قرار می‌دهد. در ابتدای بازی به صورت تصادفی چهار بازیکن به عنوان Residents انتخاب می‌شوند که باید با همکاری یکدیگر هوش مصنوعی سرکش را از کار بیاندازند. در مقابل دو بازیکن دیگر به عنوان Personoids باید با روش‌هایی همچون دروغ گفتن و فریب دادن دیگر بازیکنان، از خاموش شدن هوش مصنوعی جلوگیری کنند. در این بازی که دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند، کار تیمی کلید بقا بوده و حرف اول را می‌زند.

بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس

دومین اثر رایگان پلی استیشن پلاس در ماه نوامبر، بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning بوده که حاصل همکاری افراد بزرگی از جمله آر.ای سالواتوره (نویسنده مشهور)، تاد مک‌فارلین (خالق شخصیت Spawn) و کن رولستون (طراح ارشد بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion) است. نسخه ریمستر بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning، دارای جلوه‌های بصری خیره‌کننده و گیم‌پلی اصلاح شده‌ای است که بیش از پیش شما را سرگرم خواهد کرد. محیط‌های بزرگ این بازی که از شهر پر جنب و جوش Rathir تا مناطق وسیع Dalentarth و سیاه‌چال‌های وحشتناک Brigand Hall Caverns را شامل می‌شود، پر از راز‌های مختلف است که می‌توانید آن‌ها را کشف کنید. بازی مذکور شما را به عنوان اولین جنگجویی که از چنگال مرگ رها شده، با هدف جستجوی کلیدهای جاودانگی در دنیایی قرار می‌دهد که به واسطه جنگ به نابودی کشیده شده است. بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning تنها در دسترس دارندگان کنسول پلی استیشن 4 قرار خواهد گرفت.

بازی Knockout City سومین بازی رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه میلادی آینده است. در این محصول استودیو Velan و شرکت Electronic Arts، بازیکنان در قالب دو تیم به انجام مسابقه وسطی (Dodgeball) می‌پردازند. این اثر آنلاین تجربه‌ای عالی و هیجان‌انگیز از بازی‌های تیمی است که می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم کند. بازی Knockout City این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا کاراکتر خود را شخصی‌سازی کرده و در کنار دوستان در نقشه‌ها و حالت‌های مختلف با حریفان رقابت کنید. این اثر دارای انواع و اقسام توپ‌ها از جمله Moon Ball (پرش بلندتر در هنگام در اختیار داشتن) وBomb Ball (توپ انفجاری) بوده و حتی در مواقعی که توپ ندارید، می‌توانید هم‌تیمی خود را به سمت حریف پرتاب کنید. دارندگان هر دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 می‌توانند این بازی را تجربه کنند.

بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس نوامبر 2021

بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای هدست PSVR

علاوه بر بازی‌های ذکر شده، سه بازی دیگر نیز به صورت رایگان در ماه نوامبر در دسترس اعضای سرویس پلی استیشن پلاس قرار خواهند گرفت. هر سه این بازی‌ها جزو آثار واقعیت مجازی محسوب می‌شوند که برای تجربه آن‌ها لازم است هدست پلی استیشن VR در اختیار داشته باشید. این دسته از کاربران کنسول‌های پلی استیشن می‌توانند تا تاریخ 3 ژانویه (13 دی) بازی‌های The Persistence ،The Walking Dead: Saints & Sinners و Until You Fall را به صورت رایگان تجربه کنند.

نظر شما در مورد بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه نوامبر چیست؟ آیا این آثار مورد رضایت شما هستند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.