todd howard
یحیی رحیمی

تاد هاوارد: سخت است تصور کنیم که بازی The Elder Scrolls 6 در انحصار Xbox باشد

یحیی رحیمی 10 آبان 1399 بدون دیدگاه
502 بازدید

با اعلام خبر خرید شرکت Bethesda توسط مایکروسافت، سؤال بزرگی ایجاد شد که آیا بازی‌های بزرگی مانند The Elder Scrolls 6 به عناوین انحصاری Xbox تبدیل خواهد شد یا خیر؟ تابه‌حال جواب قطعی به این سؤال داده نشده و فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس، هم جواب گنگی به این سؤال داده بود که احتمال انحصاری شدن بازی‌های جدید را بالا می‌برد. اخیراً تاد هاوارد، مدیر استودیوهای بتسدا در مورد احتمال انحصاری شدن بازی‌های این شرکت اظهارنظر کرده است.

تاد هاوارد در گفتگو با GamesIndustry در مورد نقل‌وانتقال انجام‌شده و پیوستن استودیوهای این شرکت به Xbox Game Studios صحبت کرده است. هاوارد همان صحبت‌های اسپنسر را به نوع دیگری تکرار کرد و گفت که انحصاری شدن بازی‌ها ممکن است یک‌به‌یک بررسی شوند و هنوز صحبتی در این زمینه انجام‌نشده و مشخص است که یک سری بازی‌ها در انحصار ایکس باکس خواهند بود اما این اتفاق در مورد همگی رخ نخواهند داد.

او در ادامه بازی The Elder Scrolls 6 را مثال زده و گفته که این سری بازی همیشه به‌نوعی در انحصار پلتفرم ایکس باکس بوده و بخشی از محتوای بازی در اختیار کاربران این اکوسیستم قرار داشته است:

اگر به‌تمامی بازی‌های Elder Scrolls نگاه کنید، همیشه یک سری محتوای انحصاری در اختیار مایکروسافت یا ایکس باکس بوده است. ما همکاری نزدیکی در تمامی بازی‌ها داشته‌ایم و حتی Morrowind یک بازی انحصاری کنسول بود و Oblivion و Skyrim هم برای مدتی در انحصار پلتفرم مایکروسافت قرار داشت. ما در مورد بهترین تصمیم برای مخاطبانمان صحبت خواهیم کرد و نمی‌توانم امروز در این مورد صحبت کنم.

او در ادامه از بازی The Elder Scrolls 6 صحبت کرده و اینکه شایعه‌ی انحصاری شدن بازی برای کنسول ایکس باکس شکه کننده بوده زیرا که Skyrim هم بالاخره روی تمامی پلتفرم‌ها منتشر شد. او جواب ساده‌ای به سؤال خبرنگار داشته و گفته است: « من با نظر شما موافقم و سخت است که (انحصاری شدن بازی را) تصور کنیم.»

نظر او خبر از انتشار بازی جدید روی پلتفرم سونی هم می‌دهد اما ازآنجایی‌که نقل‌وانتقال هنوز کامل نشده، نمی‌توان در مورد تصمیم نهایی صحبت کرد و باید منتظر سال آینده میلادی باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.