Sony-and-Crunchyroll
یحیی رحیمی

سونی به دنبال خرید Crunchyroll با 957 میلیون دلار

یحیی رحیمی 10 آبان 1399 بدون دیدگاه
271 بازدید

شرکت سونی با معرفی کنسول پلی استیشن 5، اولویت‌های خود را تغییر داد. سونی حالا تمرکز بیشتری روی سرویس‌های استریم دارد و استریم از طریق توییچ را هم به‌صورت پیوسته به رابط کاربری جدید اضافه کرده است. بر اساس گزارش منتشرشده توسط Nikkei Asia، ژاپنی‌ها به دنبال خرید Crunchyroll هستند که یک سرویس استریم انیمه واقع در آمریکاست.

خرید این سرویس هزینه‌ی 957 میلیون دلاری برای سونی خواهد داشت که هزینه‌ی زیادی برای یک سرویس استریم انیمه به‌حساب می‌آید اما به دست آوردن مالکیت این شرکت، می‌توان بازارهای تازه‌ای به روی این کمپانی بگشاید. درصورتی‌که سونی و Crunchyroll قرارداد را نهایی کنند، شاهد تغییر بزرگی در دنیای استریم ویدیو خواهیم بود زیرا که سونی هر دو سرویس‌های Crunchyroll و Funimation را زیر چتر خود خواهد آورد.

اگرچه استریم انیمه رقابت با سرویس‌های دیگر مانند Netflix و Hulu را جدی نخواهد کرد اما قطعاً فاصله ایجادشده را کاهش خواهد داد. به دست آوردن این شرکت، مالکیت بیش از 1000 اثر را در اختیار سونی قرار می‌دهد که دروازه خلق و ساخت اثرهای جدید را برای سونی باز می‌کند و می‌تواند این شرکت را در زمینه‌ی انیمه به جایگاه اول برساند. البته که به دست آوردن این شرکت به‌اندازه‌ی به دست آوردن مالکیت Bethesda توسط مایکروسافت اهمیت ندارد اما قطعاً این غول ژاپنی را به پله‌های جدیدی از موفقیت خواهند رساند.

سونی مدت‌هاست یکی از شرکت‌های مهم در زمینه تولید فیلم و محتوای ویدیویی به‌حساب می‌آید و ممکن است این آغازگر مسیر تازه‌ای برای ورود جدی‌تر به صنعت استریم فیلم و سریال باشد. درصورتی‌که این شرکت بتواند انیمه های مشهور را وارد صنعت بازی‌های ویدیویی کند، معامله‌ی انجام‌شده دو سر سود خواهد بود. تنها زمان موفقیت این قرارداد را تعیین خواهد کرد و باید منتظر خبرهای بیشتری در این زمینه باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.