playstation
یحیی رحیمی

شایعه: سونی در E3 2020 نیز حضور نخواهد داشت

یحیی رحیمی 21 دی 1398 بدون دیدگاه
396 بازدید

حضور رسمی سونی در کنفرانس های بزرگ در سال گذشته میلادی به بحث بزرگی در صنعت بازی های ویدیویی تبدیل شده است. آن‌ها برای دو سال است که از حضور در رویداد PSX خودداری کرده اند و همچنین در E3 2019 نیز حضور نداشتند. اولین بار بود که سونی در بزرگ ترین رویداد گیمینگ شرکت نمی کند و دلیل آن نیز بی فایده بودن و زمان بندی نامناسب عنوان شده بود. گزارش ها حاکی از آن است که سونی امسال نیز در مراسم E3 شرکت نخواهد کرد.

اخیرا VGC یک گزارش تحلیلی در مورد زمان معرفی کنسول PS5 منتشر کرده است و در بخشی از آن نیز در مورد برنامه های آینده سونی برای E3 صحبت کرده است. این گزارش همچنین تایید می کند که یک سری منابع به VGC از عدم حضور سونی در E3 2020 گفته اند و به نظر ژاپنی مراسم امسال را نیز بیخیال خواهند شد. البته این تصمیم هنوز نهایی نشده است و تنها در حد یک شایعه است.

البته مایکروسافت تمام برنامه های خود را طوری چیده است که سونی امسال نیز از E3 کناره گیری کند. ردموندی ها می خواهند مانند سال پیش سلطه خود را بر این مراسم نشان دهند. سال قبل شاهد حضور کیانو ریوز روی صحنه Xbox بودیم و در کل کنفرانس خوبی را شاهد بودیم.
Michael Pachter که یکی از تحلیل گران برجسته بازی های ویدیویی است باور دارد که سونی امسال در مراسم E3 2020 حاضر نخواهد بود. او گفته است که:

تا جایی که من می دانم، آن‌ها برنامه ای برای حضور ندارند. من فکر می کنم که این اشتباه بزرگی است زیرا که هدف تمرکز روی مصرف کننده آن‌ها با عدم حضورشان در این رویداد نمی خواهد. امیدوام که آن‌ها تصمیمشان را عوض کنند اما شک دارم چنین کاری را انجام دهند.

سوال اصلی این است که چه زمانی PS5 معرفی خواهد شد. به نظر می رسد که برنامه ای مانند معرفی PS4 در سال 2014 خواهیم داشت و احتمالا این جلسه نیز ماه آینده برگزار شود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.