Uncharted-Movie
یحیی رحیمی

فرایند فیلم‌برداری فیلم سینمایی Uncharted به پایان رسید

یحیی رحیمی 9 آبان 1399 بدون دیدگاه
372 بازدید

فیلم سینمایی Uncharted یکی از جنجال‌برانگیزترین فیلم‌هایی است که تابه‌حال چندین کارگردان و تیم فیلم‌برداری به خود دیده و هرکدام از کارگردان‌ها، پس از مدتی آن را رها می‌کنند و فرد دیگری از راه می‌رسید و دوباره این روند تکرار می‌شد. فرایند فیلم‌برداری بالاخره در اوایل تابستان شروع شد و امروز فرایند فیلم‌برداری به اتمام رسید.

اکانت توییتر Uncharted از پایان فیلم‌برداری خبر داده و اینکه بخش اصلی فیلم به پایان رسیده و حالا باید مراحل پس از تولید شروع شود. این خبر با انتشار تصویری از چارت فیلم‌برداری با اسم فیلم و حلقه‌ای که به نظر متعلق به Nathan Drake باشد. با این حساب می‌توان گفت که اکران فیلم در سال آینده میلادی قطعی خواهد بود و امیدواریم هر چه زودتر پرونده این سینمایی جنجال‌ساز به پایان برسد.

Mark Wahlberg که به‌جای شخصیت Victor Sullivan بازی می‌کند، با انتشار توییت تازه‌ای، هواداران آنچارتد را تهییج کرده است او تصویری از  پیراهنش منتشر کرده که شباهت زیادی به لباس سالیوان در بازی Uncharted 3 دارد. در تصویر می‌توان یک سیگار مشاهده کرد که یکی از المان‌های شخصیتی اوست و اگرچه انتقادات زیادی به حضور Wahlberg در فیلم وارد بود اما به نظر می‌رسد که تولیدکننده به‌خوبی از پس طراحی بصری شخصیت‌ها برآمده و فیلم ازلحاظ بصری به بازی وفادار خواهد بود.

Uncharted

حالا که فیلم‌برداری به پایان رسیده، امیدواریم که فرایند پس از تولید و مونتاژ آن چندان طول نکشد و بالاخره اولین فیلم سینمایی از این خودپرداخت پرطرفدار را مشاهده کنید. معمولاً فیلم‌های سینمایی که از روی بازی‌های ویدیویی ساخته می‌شوند، چندان خوب از آب درنمی‌آیند اما حضور هالند و والبرگ می‌تواند این خلأ را پر کند. اگر همه‌چیز خوب پیش برود، فیلم سینمایی آنچارتد، روز 16 ژوئیه 2021 در سینماها اکران خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.