دانلود بازی Pumpkin Jack برای PC
دانلود بازی Pumpkin Jack برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Pumpkin Jack برای PC

پارسی گیم 10 آبان 1399 4 دیدگاه
6,454 بازدید

دانلود بازی Pumpkin Jack برای کامپیوتر

هالووین یکی از مهم‌ترین رویدادها برای آمریکایی‌هاست که هرساله شور و شعف زیادی میان آن‌ها ایجاد می‌کند و می‌توان کدوتنبل‌های نارنجی‌رنگ را که همرنگ پاییز شده‌اند را در تمام سطح شهرها مشاهده کرد. این روز، فرصت خوبی در اختیار کسب‌وکار بازی‌ و فیلم‌های ترسناک قرار می‌دهد تا دوباره جان بگیرند. استودیو Nicolas Meyssonnier به مناسبت هالووین یک بازی اکشن ماجراجویی به تهیه‌کنندگی شرکت Headup را منتشر کرده که قرار است شمارا در نقش یک قاتل کدوتنبل به سر قرار دهد که برعکس بازی‌های دیگر، به جنگ خیر و خوبی می‌رود و اوقات هیجان‌انگیزی برای شما می‌سازد. بازی Pumpkin Jack بهترین انتخاب برای سرگرم شدن در روزهای ترسناک هالووین است.

بازی Pumpkin Jack در مورد شخصیتی به نام جک است که شر اعظم به‌حساب می‌آید و در جدال میان خیر و شر، پرچم‌دار شیاطین است و به دنبال آن است که روزهای ترسناک هالووین را به هر کوچه و خیابانی بکشاند و با نیروهای خیر جدال جدی داشته باشد. خود را آماده یک جدال 8 ساعته کنید که شمارا از پیچ‌وتاب زندگی روزمره‌تان دور می‌کند. مراحل بازی آزادی نسبی در اختیار شما قرار می‌دهند اما هنوز هم یک سطح از خطی بودن در مراحل دیده می‌شود که الگوی هدف و انگیزه را ایجاد می‌کند و یک خط مشخص برای پیمودن را تعیین می‌کند. گیم پلی بین حالت مبارزه و پلتفرمر تقسیم‌شده و در این میان چندین مینی گیم هم برای شما آماده‌شده که کمی از فضای بازی دورتان می‌کند اما هسته‌ی اصلی، مبارزات نفس‌گیر است که شمارا مقابل امواج پی‌درپی دشمن و ارتش مردگان قرار می‌دهد و باید حمله و دفاعی جانانه داشته باشید.

جدا از مبارزه، حرکات مانند پریدن و غلت زدن وجود دارد که در ابتدای بازی به شما آموزش داده می‌شود و اهمیت زیادی در بازی دارد. داشتن حرکات مناسب حین مبارزه اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به‌خوبی با محیط اطراف تعامل برقرار کنید و مراحل را بدون مشکل پیش ببرید. استودیو در زمینه‌ی گرافیکی هم نتیجه‌ی خوبی به‌جا گذاشته و شاهد جلوه‌های بصری خوش‌رنگ و زیبایی هستیم که می‌توانند مبارزات سنگین و پی‌درپی بازی را هم به‌خوبی به تصویر بکشند. بازی Pumpkin Jack یک پکیج کامل برای روز هالووین به‌حساب می‌آید و می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای این روز به‌حساب آید. اگر به این سبک از بازی علاقه‌مند هستید، گزینه‌های دیگری مانند Friday the 13th و Little Nightmares را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Pumpkin Jack با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-3330 3.0 GHz, AMD FX-8300 3.3 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760, Radeon R9 270
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-4690 3.5 GHz, AMD Ryzen 3 1300X 3.5 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050Ti, Radeon RX 560
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Pumpkin Jack is a spooky scary 3D platformer in which you embody Jack, the Mythical Pumpkin Lord! Dive into an epic adventure through otherworldly landscapes and help the Evil annihilate the Good! Travel through lurid landscapes in levels featuring alluring atmospheres, each crafted with vibrant color palettes, and high-quality lighting effects. With challenging beasts lurking around every corner, players must master the art of combo attacks; dodging, and timing to survive dynamic real-time battles! Players must unlock weapons and choose wisely in order to strike down all who oppose them

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    سلام این بازی فقط روی سیستم 64 بیت اجرا میشود

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد رهبر

    مهمان

    سلام من سلام همسایه رو دانلود کردم این هم میاره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    AMIR KING

    مهمان

    رم 8- 2.5تا 2.7- CPU i5-7200U نصب میشه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به AMIR KING

      پشتیبانی

      اگر کارت گرافیک مناسب داشته باشید اجرا میشود