دانلود بازی Cake Bash برای PC
دانلود بازی Cake Bash برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Cake Bash برای PC

پارسی گیم 11 آبان 1399 3 دیدگاه
5,991 بازدید

دانلود بازی Cake Bash برای کامپیوتر

مگر می‌شود کسی را پیدا کرد که از کیک و شیرینی لذت نبرد؟ همه‌ی ما عاشق مزه‌ی شیرین کیک هستیم و بیش از هر نسل دیگری در حال مصرف شکر و قند هستیم. متأسفانه ما شیرینی برای شما نداریم اما یک بازی بامزه داریم که قطعاً کام شمارا شیرین خواهد کرد! بازی Cake Bash از جدیدترین ساخته‌های استودیو High Tea Frog است که توسط شرکت Coatsink منتشرشده است. این بازی به کیک و شیرینی‌های متنوع جان می‌بخشد و آن‌ها را به جان یکدیگر می‌اندازد تا اوقات سرگرم‌کننده‌ای برای شما بسازد. این بازی چند نفره مختص عاشقان شیرینی است، شخصیت موردعلاقه‌ی خود را انتخاب کنید و سپس در یک سری بازی‌های گروهی شرکت کنید تا خوشمزه‌ترین مهمان شب مشخص شود.

بازی Cake Bash درواقع یک اثر گروهی و مولتی پلیر است که به دنبال سرگرم کردن یک گروه کنار یکدیگر است. فکر کنید که وارد یک مهمانی شده‌اید و می‌خواهید اوقات خوشی داشته باشید، چه‌کار خواهید کرد؟ قطعاً خوش‌وبش کردن اولین گزینه خواهد بود اما انجام بازی‌های دسته‌جمعی شور و شوق بیشتری میان جمع ایجاد می‌کند. شخصیت‌های حاضر در بازی هرکدام یک نوع کیک و شیرینی هستند که قیافه‌ی بسیار بامزه‌ای دارند و گرد هم آمده‌اند تا رقابت سرگرم‌کننده‌ای داشته باشند. انواع و اقسام میدان‌های مسابقه به‌کاررفته‌اند و هرکدام تجربه‌ای متفاوت در اختیار شما قرار می‌دهند. مود اصلی بازی یک جنگ و جدال مداوم است که باید آیتم‌های موجود در نقشه را به سمت دیگر شخصیت‌ها پرتاب کرد و آن‌ها را از دور مسابقه خارج کرد. با پایان یافتن هر دست، یک سری بازی‌های کوتاه مانند سرخ کردن مارشمالو روی آتش و تزئین کیک در دسترس قرار می‌گیرند.

جوایز مختلفی در طی مسابقات آماده‌شده‌اند که روند پیشرفت شخصیت‌ها را جلو می‌برند و می‌توان با دریافت آن‌ها، توانایی خود در مبارزات را بالا برد. تمامی بازی‌های موجود در Cake Bash جالب و جذاب هستند که پتانسیل رشد زیادی رادارند. اخیراً بازی‌های مولتی پلیر و گروهی به دلیل پاندمی کرونا طرفداران زیادی پیداکرده‌اند و این بازی هم توانایی کسب شهرت مانند دیگر عناوین مشابه را دارد. اگر عاشق شیرینی و بازی‌های ویدیویی هستید، چه چیزی بهتر از یک رقابت سرگرم‌کننده و بامزه در دنیای خوشمزه‌ها؟ حالا وقت آن است که از فر بیرون بیایید و مستقیماً وارد میدان مسابقه شوید. در این سبک بازی‌های Fall Guys و OverCooked 2 را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Cake Bash با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8, 10
Processor: Intel Core i3 2.5GHz or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 550 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 800 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8, 10
Processor: Intel Core i3 3.0GHz or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 650 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 800 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Fight to be the tastiest cake in Cake Bash! A frantic four player party game where adorable drawn-to-life cakes beat the crumbs out of each other. Pick your favourite cake and battle in a variety of lifelike arenas with unique goals – cover yourself in sweeties or hurl fruit into a pie, there’s plenty for everyone! To cool down, try an assortment of minigame treats – roast perfect marshmallows, pipe the finest frosting, or be the last flan standing in Fork Knife.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    چجوری میشه انلاین بازی کرد؟؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ناشناس

    مهمان
  • Avatar

    Sahand

    مهمان

    این رو آفلاین هم میشه بازی کرد ؟

    پاسخ دهید