دانلود بازی UBOAT برای PC
دانلود بازی UBOAT برای PC پارسی گیم

دانلود بازی UBOAT برای PC

پارسی گیم 6 آذر 1400 بدون دیدگاه
6,260 بازدید

دانلود بازی UBOAT برای کامپیوتر

شبیه‌سازها در صنعت بازی‌های ویدیویی به‌قدری گسترش یافته‌اند که تقریباً تمامی فعالیت‌های انسان‌ها را پوشش می‌دهند. امروزه اگر هر چیزی را بخواهید به‌صورت مجازی تجربه کنید و طعمی آشنا از آن بچشید، بازی مناسب و منحصربه‌فردی برای آن کار در سبک شبیه‌ساز پیدا خواهید کرد. کشاورزی، مدیریت شرکت و تیم فوتبال، رانندگی، خلبانی و… بازی UBOAT از استودیو Deep Water عنوانی جذاب در سبک شبیه‌ساز بوده که به سوژه جدید و متفاوتی می‌پردازد. مدیریت و هدایت یک زیردریایی پیشرفته و جنگی در دوران جنگ جهانی دوم در انتظار شما است.

سبک گیم پلی بازی را می‌توان تلفیقی از عناصر Sandbox و Survival دانست، یعنی شما آزادی عمل زیادی برای پیشروی و تجربه بازی دارید اما از طرفی باید جوانب زیادی را سنجیده و آن‌ها را مدیریت کنید. داستان بازی در مورد زندگی سربازان آلمانی داخل یکی از زیردریایی‌های جنگی در دوران جنگ جهانی دوم است. این سازه پیشرفته حکم محل زندگی را برای آن‌ها دارد اما به‌سادگی می‌تواند به آرامگاه ابدی نیز برایشان تبدیل شود.

شما باید برای کنترل این زیردریایی از خدمه خود استفاده کنید و به خواسته‌های هر کدام پاسخ مناسبی دهید. رسیدگی به سلامت جسم و روان آن‌ها و همچنین گرسنگی و تشنه بودن از ویژگی‌هایی است که باید مدیریت کنید. همچنین روحیه دادن برای پیروزی در نبردها امری حیاتی محسوب می‌شود. عناصر Survival بازی هم عمق بالایی داشته و در هنگام حمله و صدمه دیدن زیردریایی، باید به‌موقع بتوانید نقاط آسیب‌دیده را تعمیر کنید. شاید حتی لازم باشد زیردریایی را ترک کرده و خدمه را نجات دهید.

بخش مبارزات بازی جذابیت بالایی دارد که همگی در دوران جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد. شما باید با حفظ فاصله و عمق، اژدرهای خود را راهی کشتی‌ها و ناوهای دشمن کنید. در صورت موفقیت در مأموریت‌ها می‌توانید با منابعی که به دست آورده‌اید زیردریایی خود را ارتقا داده و قطعات جدیدی برایش فراهم کنید و یا ظاهر منحصربه‌فردی به آن بدهید. گرافیک زیبا و واقع‌گرایانه بازی هم به‌خوبی تمامی اجزای زیردریایی را به نمایش کشیده تا تجربه‌ای لذت‌بخش از مدیریت این سازه مهندسی عجیب و پیشرفته برای خود رقم بزنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های World of Warship و Arma 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی UBOAT با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64 Bit / Windows 8 64 Bit / Windows 10 64 Bit
Processor: Core i3 3.1 GHz or AMD Phenom II X3 2.8 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 560 1GB (720p Low), GeForce GTX 750 Ti 2GB (1080p Low) or AMD equivalents
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 64 Bit / Windows 8 64 Bit / Windows 10 64 Bit
Processor: Intel Quad Core i7 3770K or AMD Ryzen 5 1600X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1060 6 GB (1080p High), GeForce GTX 1070 8GB (1080p Extreme) or AMD equivalents
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

UBOAT is a simulator of a submarine from WWII era, yet different than all you have seen so far. It is a survival sandbox with crew management mechanics while its primary theme is life of German sailors. The boat is their home, but it can become their grave at any time.
In UBOAT you control the crew in order to control the boat. You look after their physical and mental health, because if the sailors are hungry, tired and their spirit is low, there’s no chance of winning even a skirmish.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 13.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.