دانلود بازی Star Renegades برای PC
دانلود بازی Star Renegades برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Star Renegades Guardian of the Metaverse برای PC

پارسی گیم 19 شهریور 1399 بدون دیدگاه
3,339 بازدید

دانلود بازی Star Renegades Guardian of the Metaverse برای کامپیوتر

جنگ، جدال و مبارزه! واقعاً اگر این سه واژه وجود نداشت، بازی‌های ویدیویی به کدام سمت می‌رفت؟ هرروز شاهد بازی‌هایی هستیم که تنها به دنبال ارائه یک مبارزه هیجان‌انگیز هستند و استفاده از کلیشه‌های داستانی اهمیتی برای آن‌ها ندارد. استودیو Massive Damage به تهیه‌کنندگی Raw Fury بازی جدیدی را با تلفیق ژانر نقش‌آفرینی تاکتیکال و روگ لایت خلق کرده که هدف اصلی‌اش، مبارزه شما با موجوداتی از یک بعد دیگر هستی است. بازی Star Renegades پنجره‌ای به سمت دشمنان خطرناک باز می‌کند و آن‌ها را وارد دنیای ما می‌کند. جنگیدن با این موجودات کار آسانی نیست و نیاز به سلاح‌های قدرتمند و جنگجوهای باتجربه است. خوشبختانه تمامی این احتیاجات در بازی وجود دارند و کافی است چند دکمه بفشارید تا هیولاهای آهنی پودر و خمیر شوند.

بازی Star Renegades با یک انیمیشن کوتاه شروع می‌شود که دختر جوانی را در حال فرار نشان می‌دهد. تنها چند لحظه کافی است تا سروکله دشمنان از راه برسند و موجودات فرازمینی را که به دنبال نابودی انسان‌ها هستند را ببینیم. مهاجمان نه‌تنها به دنبال تصرف کره زمین، بلکه به دنبال تصرف تمامی کهکشان هستند و می‌خواهند دنیا را با تمام متعلقاتش به تلی از خاکستر تبدیل کنند. جدا از این داستان کوتاه، خبری از شخصیت‌پردازی عمیق و داستان پرپیچ‌وخم نیست و استودیو پرداختن به گیم پلی و مبارزه را ترجیح داده است. از این بازی انتظار یک تجربه داستانی نداشته باشید بلکه تنها؛ چندساعتی ما را سرگرم مبارزه با هیولاهای بی شاخ و دم می‌کند. یکی از نکات قوت بازی، بی‌انتها بودن آن است. نبرد میان شما و فرازمینی ها در سراسر کهکشان ادامه پیدا خواهد کرد و برای همین انتخاب آن مشخص نیست.

برای شروع هرکدام از مراحل بازی Star Renegades نیاز به انتخاب سه دسته نیروی خبره دارید. هرکدام از این نیروها دارای سبک مبارزه خاصی هستند که به شما در نبردها کمک می‌کنند. برای نمونه والکری یک نیروی پیشران است که می‌تواند صدمه زیادی با حملات سریع و روبه‌جلو وارد کند. انتخاب این نیروها بستگی به استراتژی نبرد دارد و قبل از ورود به جنگ، باید فکر راه‌های رسیدن به پیروزی را بکنید. پس از ورود به میدان نبرد، هدف اصلی به کشتن سربازان دشمن تبدیل می‌شود و باید هراندازه که می‌توانید را نابود کنید و نگذارید نفس بکشند. حمله و دفاع به جهت‌گیری دشمن بستگی دارد و باید تحلیل درستی از تغییر مکان و استراتژی دشمن داشته باشید. استایل هنری خاص بازی و سیستم مبارزه‌ای مبتنی بر ژانر نقش‌آفرینی نوبتی اوقات خوشی برایتان خواهد ساخت. اگر علاقمند به این سبک از بازی ها هستید پیشنهاد میکنیم نگاهی هم به بازی‌های Terraria Journey’s End و Fell Seal Arbiter’s Mark بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Star Renegades Guardian of the Metaverse با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7+
Processor: Intel® Core™ i3-3220T @ 2.80GHz / AMD Phenom II X4 820 @ 2.8 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 750(2GB VRAM) / AMD Radeon™ Pro 460 (2GB VRAM)
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: Yes

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 10 64-bit
Processor: Intel® Core™ i5-6600K @ 3.5GHz / AMD Ryzen™ 3 2200G @ 3.5GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 960(4GB VRAM) / AMD Radeon™ Pro 570 (4GB VRAM)
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: Yes

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A service robot named J5T-1N has arrived in your dimension to warn of impending doom from an overwhelming force known as the Imperium.
Fight for survival across a procedurally generated and emergent mission-based campaign through reactive, tactical turn-based battle system that emphasizes interrupts and counters. Standing in your way is an intelligent Adversary system with enemy officers that evolve and move up in the ranks.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 1.56 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.