Apex Legends Season 7
یحیی رحیمی

معرفی فصل هفتم بازی Apex Legends با افزودن یک نقشه و لجند جدید

یحیی رحیمی 6 آبان 1399 بدون دیدگاه
582 بازدید

استودیو Respawn Entertainment به‌طور رسمی از فصل هفتم بازی Apex Legends پرده برداشت. این فصل که Ascension به معنی عروج نام دارد، با افزودن یک نقشه جدید به نام المپیوس و یک لجند جدید به نام Horizon همراه است و رویدادهای مختلفی برای گیمرها آماده کرده است.

زمان زیادی از شروع فصل ششم بازی Apex Legends می‌گذرد و حالا وقت آن است که با فصل هفتم بازی همراه شویم. اطلاعات کاملی از فصل جدید منتشرنشده اما شرکت EA و استودیو ریسپاون، اطلاعات کلی در اختیار ما قرار داده‌اند که ماهیت کلی فصل را مشخص می‌کنند. مانند فصل‌های پیشین شاهد افزودن یک نقشه و یک لجند تازه هستیم که باعث پدید آمدن یک تم خاص در فصل جدید می‌شود.

به شهر زیبا و سرسبزی داخل ابرها عروج کنید. تنها حواستان به قدم‌هایتان باشد، راه دورودرازی تا رسیدن به سیاره پایین‌دست پیش رودارید.

بر اساس تصویر منتشرشده از نقشه‌ی فصل هفتم، می‌توان گفت که نقشه‌ی جدید با حضور ساختمان‌ها و برج‌های مدرن همراه خواهد بود و احتمالاً یک سری مناطق هوایی ایجاد می‌شود که بازیکنان قادر به ورود به آن‌ها خواهند بود. توضیح نقشه‌ی جدید هم حاکی از شهری داخل ابرهاست و احتمالاً این فصل با ورود به نقاط بالادست نقشه همراه خواهد بود.

شهر المپیوس در اصل یک قلعه افسانه‌ای برگرفته از داستان‌های اساطیری یونان است و برای ورود به این شهر جدید، نیاز به یک ابزار جدید وجود دارد. استودیو Respawn آن را Trident نامیده: یک وسیله نقلیه عجیب که توانایی انتقال تمامی تیم را یکجا به مکانی داخل ابرها و آسمان آبی بازی دارد. نقشه‌ی المپیوس، تنها محتوای تازه بازی نیست و لجند تازه‌ای به نام Horizon درراه است.

 

Horizon یک اخترفیزیک است که توسط جاذبه و قوانین فیزیک، توانایی مبارزه با دشمنان را پیدا می‌کند و فعلاً اطلاعات چندانی از سلاح و توانایی‌های او مشخص نیست. فصل هفتم بازی Apex Legends روز 4 نوامبر برابر با 14 آبان ماه روی کنسول‌های Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد. این بازی برای اولین بار از طریق فروشگاه استیم در دسترس دانلود خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.