دانلود بازی Tainted Grail برای PC
دانلود بازی Tainted Grail برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tainted Grail برای PC

پارسی گیم 6 آبان 1399 بدون دیدگاه
7,836 بازدید

دانلود بازی Tainted Grail برای کامپیوتر

بازی‌های تاریک و روگ لایک در چند سال اخیر پیشرفت خوبی داشته‌اند و افراد بیشتری سمت آن‌ها کشیده شده‌اند. استودیوهای کوچک با توجه به ماهیت ساده‌تر بودن این ژانر، بازی‌های بیشتری را منتشر کرده‌اند و استودیو Awaken Realms Digital هم که یک گروه منتشرکننده بازی‌های رومیزی است، به‌تازگی شانس خود را در ژانر نقش‌آفرینی توسط بازی Tainted Grail آزموده‌اند. این بازی یک اثر دشوار روگ لایک است که باید همراه قهرمان‌های داستان، انتخاب‌های سختی کرد و دشمنان زیادی را به برق شمشیر آشنا، تا در آخر، سرزمین نوید داده‌شده‌ی آوالون به دستان شما بیفتید. دروازه‌ی دنیای تاریک و تشکیل یافته از هیولاها و ارواح خبیث از همین‌الان به روی شما باز می‌شود، موفق باشی قهرمان!

در دنیای روبه‌مرگ بازی Tainted Grail، تصمیمات سخت و اخلاقی است که سرنوشت را تعیین می‌کند. داستان بازی گاهی اوقات شمارا با انتخاب‌های غیرممکن روبه‌رو می‌کند که در هیچ حالتی، به ماجراجویی شما کمک نمی‌کند اما باید آن را انتخاب کنید که دنیای پیش رو را اندکی روشن و پایدارتر کند. تصمیم‌های شما تأثیر زیادی روی آینده سرزمین آوالون می‌گذارد و ممکن است در آخر، تمامی شهرها و مناطق این بازی توسط نبردهای خونین شما نابود شوند و سرزمینی که به آن آوالون می‌گفتند، نابود شود یا اینکه قدرت‌های گذشته زنده شوند و دوباره خوشی و صفا به این منطقه برگردد. اگرچه بازی به دنبال ارائه داستانی عمیق نیست اما روایت خوبی دارد و شمارا تا آخر پای بازی نگه می‌دارد. ازجمله ویژگی‌های مثبت بازی می‌توان به قابلیت ساخت و ایجاد اشاره کرد و باید آیتم‌های جدید توسط ابزارها بسازید و قهرمان‌بازی را ارتقا دهید. خلق و ارتقای شهرها، یکی از بخش‌های دیگر بازی است که باید به‌خوبی آن را یاد بگیرید.

بازی Tainted Grail از روی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های رومیزی ساخته‌شده که بزرگ‌ترین پروژه کیک استارتر سال 2018 هم نام گرفت. توسعه‌دهندگان دقت زیادی در ایجاد فضای تاریکی و ازنظر بصری، بی‌نظیر به خرج داده‌اند که نتیجه‌ی آن، یک اثر کاملاً متفاوت با بقیه بازی‌های این ژانر اما آشنا به درد و رنج‌های تک‌تک انسان‌هاست. موانع مرگ‌بار که سد راهتان می‌شوند را بردارید و با دشمنان مختلفی که تادندان‌مسلح هستند را نابود کنید تا شاهزاده، موفق به فتح سرزمین آوالون شود. اگر به دنبال بازی‌های دیگری از این سبک می‌گردید، پیشنهاد ما Hades و Disco Elysium است.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: 3.2 GHz Dual Core Processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 750 / Radeon HD 7770
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The first major Patch is available! It re-defines the Tainted Grail experience and adds tons of polish to all the systems in the game.
By purchasing the game in Early Access you will get instant access to Conquest rouge-like mode that is constantly updated. On top of that, once the game fully releases, you will additionally get a full story campaign set in a dark reimagination of Arthurian legends (currently ~3-hour demo).

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.76 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.