دانلود بازی The Unfinished Swan برای PC
دانلود بازی The Unfinished Swan برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Unfinished Swan برای PC

پارسی گیم 8 آبان 1399 بدون دیدگاه
3,476 بازدید

دانلود بازی The Unfinished Swan برای کامپیوتر

بازی What Remains of Edith Finch یک شاهکار تمام‌عیار در دنیای بازی‌های ویدیویی به‌حساب می‌آید که تمام منتقدان و طرفداران را به خود جذب کرده و جای بحث و انتقاد باقی نگذاشته است. گروه تولیدکننده این بازی در سال 2013 با یک اثر دیگر برای کنسول‌های بازی برگشتند و این بازی The Unfinished Swan بود که به دنبال تکرار موفقیت بازی قبلی می‌گشت. استودیو Giant Sparrow پس از گذشت هفت سال از انتشار بازی، تصمیم به بازنشر آن روی رایانه‌های شخصی به همت شرکت Annapurna Interactive گرفته و موفق به دریافت امتیازهای خوبی از سوی طرفداران بازی شده است.

بازی The Unfinished Swan شمارا به جهانی سحرآمیز می‌برد که تمامی محیط آن سفید و بی‌رنگ مانده و قرار است که با پاشیدن رنگ، این سفیدی را برچینید و واقعیت دنیا را کشف کند. داستان باشخصیت اصلی بازی که یک کودک 10 ساله به نام Monroe است شروع می‌شود. مونرو تازه مادرش را ازدست‌داده و در سوگ او، دچار بحران جدی شده است. او که دربه‌در دنبال آغوش مادرش می‌گردد، جز وصیت عجیبی چیز دیگری را نمی‌جوید. مادرش از او درخواست کرده که شهر خیالی Swan که مکانی با دیوارهای پی‌درپی است، رنگ‌آمیزی شود و رنگ‌آمیزی آن کامل شود. پس از ورود به دنیای جدید و بی‌رنگ است که روایت عادی پایان می‌یابد و شما می‌مانید و یک صفحه‌ی سفید و اشتیاقی برای بازی و ادامه‌ی ماجرا. شما مانده‌اید و هیچ‌چیز! صفحه‌ی بازی با دیوارهای عجیبی پر می‌شود و پالت رنگ ظاهر می‌شود و اینجاست که می‌فهمید باید این دنیای سفید را رنگ بزنید و از خود، رنگی به‌جا بگذارید.

طراحی گرافیکی بازی به بهترین شیوه انجام‌شده و دنیای بازی شگفت‌انگیز و بسیار جالب است. پاشیدن رنگ به دیوارها و ساختمان‌ها باعث ایجاد فضای زیبایی می‌شود که شمارا تا لحظه‌ی آخر رها نمی‌کند. اگرچه بازی The Unfinished Swan کوتاه است و تنها دو ساعت برای اتمام آن کافی است اما مراحل آن به حدی چالش‌برانگیز و زیبا طراحی‌شده‌اند که ساعت‌ها شمارا درگیر خود می‌کنند و دنیای عجیبی را به نمایش می‌گذارند که در ابتدا بسیار گنگ و عجیب است اما به‌مرورزمان، واضح و روشن می‌شود و بالاخره هدف اصلی بازی را درک خواهید کرد. پازل‌های به‌کاربرده باعث شده که تعامل خوبی با گیمر ایجاد شود و به‌طور کل یک اثر تماشایی سورئال را پیش رودارید که چندساعتی شمارا از دنیای واقعی دور می‌کند. اگر به این سبک علاقه‌مند هستید، لینک دانلود بازی Return of the Obra Dinn و Disco Elysium را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی The Unfinished Swan با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-2300 | FX-4350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTS 450, 1 GB | AMD Radeon HD 7770, 1 GB
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-3770 | AMD Ryzen 5 1600
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 660, 2 GB | AMD Radeon HD 7870, 2 GB
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Explore a mysterious all-white landscape by splatting paint to reveal the world around you in The Unfinished Swan. As Monroe, a 10-year-old orphan, you’ll follow a swan that’s stepped out of an unfinished painting and wandered off into a surreal, storybook-inspired kingdom. Each chapter brings surprises, new ways to explore the world, a host of bizarre (and sometimes dangerous) creatures, and encounters with the eccentric king who built this empire.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.