دانلود بازی Felix The Reaper برای PC
دانلود بازی Felix The Reaper برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Felix The Reaper برای PC

پارسی گیم 30 مهر 1398 بدون دیدگاه
6,029 بازدید

دانلود بازی Felix The Reaper برای کامپیوتر

مرگ واژه‌ای ترسناک و بیگانه است. آدمی چون نمی‌داند در پس آن چیست نمی‌توان مرگ را به‌خوبی درک کند. بافکر به مرگ ناخودآگاه فرشته مرگ نیز به یاد آورده می‌شود و وحشتناک‌تر از او هیچ‌چیزی وجود ندارد. حالا فکر کنید که شما نقش مأمور مرگ را بر عهده داشته باشید که البته این بار قرار نیست زیاد ترسناک باشد و بلکه عاشق موسیقی و رقص باشد! استودیو Kong Orange با ایده‌ای خلاقانه وارد بازار شده است و استودیو Daedalic Entertainment نیز کاملاً آن را حمایت کرده است و توانسته بودجه تولید را فراهم کند. برعکس تمامی بازی‌های ویدیویی دیگر قرار است نقش یکی از مأموران مرگ را بر عهده بگیرید و در دل داستانی کمدی و رمانتیک غرق شوید. بازی Felix The Reaper یک داستان رمانتیک بامزه در مورد زندگی مرگ است.

Felix در اداره مرگ کار می‌کند. او که عاشق Betty یکی از کارمندان اداره زندگی است، می‌خواهد برای رسیدن به او کار سختی انجام دهد. او باور دارد که رفتن به دنیای انسان‌ها و تبدیل کردن خود به یک کاغذ تاشده می‌تواند کاری کند که او Betty را ملاقات کند. درنتیجه او شغل کشتن انسان‌ها را ول می‌کند و به‌جای آن اطمینان حاصل می‌کند که عشق زندگی‌اش را به هر صورتی که می‌تواند به دست آورد. ازآنجایی‌که Felix در سایه حرکت می‌کند، نیاز دارد که مواظب رفتارش در این دنیای عجیب باشد. خوشبختانه او می‌تواند نور خورشید را منعکس کند و توسط سرزمین زندگان نیز مسیر مشخصی برای خود بسازد. برای همین است که معماهای عجیبی پیش روی خود می‌بیند که با توجه به ویژگی‌های رفتاری و ساختاری خود باید آن‌ها را حل کند. Felix The Reaper عشق به زندگی را در دل روحیه مرگ خواهی خود به نمایشی کمدی و بامزه می‌گذارد. اینجا رقص و موسیقی است که می‌خواهد دو عاشق را به هم برساند.

بخش اصلی بازی Felix The Reaper رقص و موسیقی است. اگر موسیقی نباشد با چه باید رقصید؟ تنوعی از ترانه‌ها و موسیقی‌های دل‌نشین آماده‌شده است که سفر اعجاب‌انگیزی برای شما خواهد ساخت و تجربه‌ای به‌یادماندنی به‌جا خواهد گذاشت. شخصیت اصلی بازی باآنکه بوی مرگ می‌دهد اما بامزه و بانمک است و رقص‌های مختلف او قطعاً برای یک‌بار هم که باشد شمارا به خنده وا خواهد داشت. پازل‌های متنوعی را حل کنید و در آخر به هدف اصلی داستان برسید، موسیقی رفیق خوبی برای شما خواهد بود و چه چیزی بهتر از یک تجربه رمانتیک و کمدی در کنار یکدیگر؟ Felix The Reaper با هر آنچه تابه‌حال بازی کرده‌اید متفاوت است.

در ادامه برای دانلود بازی Felix The Reaper با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1, Windows 8, Windows 10
Processor: Intel Core2 Duo E8400, 3.0GHz or AMD Athlon 64 X2 6000+, 3.0GHz or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce 8600 / GT, ATI Radeon HD 2600 XT
DirectX: Version 9.0c
Storage: 4600 MB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 SP1, Windows 8, Windows 10
Processor: 2.4 GHz Quad Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 275, ATI Radeon 4770 Series or higher
DirectX: Version 11
Storage: 4600 MB available space
Sound Card: DirectX 11 compatible sound card with latest drivers

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Felix works at The Ministry of Death, and he’s in love with Betty The Maiden from The Ministry of Life. He believes that going to the human world as a field reaper will enable him to one day meet her, so he’s taken the job of making sure people die—and taught himself to dance, in order to impress the love of his (un)life. Since Felix only moves in the shadows, he needs to tread carefully through this strange world. Luckily, reapers like Felix are able to turn the sun and shift the shadows, creating the paths necessary to navigate the land of the living. He does so to solve puzzles and make sure people die according to ministerial plans. Each level unlocks a hardcore version of itself for the motivated ministerial go-getter. You can also collect skull achievements that further unlock bonus time trials for the most resourceful employees.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.