دانلود بازی Paper Beast Folded Edition برای PC
دانلود بازی Paper Beast Folded Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Paper Beast Folded Edition برای PC

پارسی گیم 6 آبان 1399 1 دیدگاه
3,468 بازدید

دانلود بازی Paper Beast Folded Edition برای کامپیوتر

از زمانی که بازی Paper Beast روی پلتفرم واقعیت مجازی منتشرشده و محبوبیت بسیار به دست آورده، افرادی که توانایی تهیه هدست را ندارند، مدت‌هاست درخواست انتشار نسخه‌ای متفاوت از این بازی را دارند و استودیو Pixel Reef هم درخواست آن‌ها را بی‌جواب نگذاشته و بازی Paper Beast Folded Edition را راهی بازار کرده است. این بازی بی نظیر، یک اثر ماجراجویانه در دنیایی عجیب و برگرفته از اعماق اینترنت است؛ قدرت‌های بزرگی در حال به هم زدن تعادل هستند و می‌خواهند این دنیا را به نقطه نوینی برسانند، همراه این نیروها و موجودات عجیب شوید و راز دنیای سحرآمیز بازی را کشف کنید.

جایی در اعماق دنیای صفر و یک اینترنت، زندگی تازه‌ای شکوفه داده و شما جزو اولین افرادی هستید که وارد این اکوسیستم اسرارآمیز شده‌اید و باید زندگی نو را تشکیل دهید. نیروهای ویژه‌ای در دنیای بازی Paper Beast Folded Edition وجود دارند که تعادل محیط را تعیین می‌کنند. وظیفه‌ی شما آن است که به نیروهای گفته‌شده بپیوندید و همراه موجودات عجیب‌وغریب، معماهای پیش رو را حل کنید. دنیای رنگارنگ بازی توسط ذهن خلاق Eric Chahi ایجادشده است که در یک آن می‌تواند باران فرح بخشی روی سر شما و این سرزمین بباراند و در دقیقه‌ای دیگر، رگباری از امواج خونین را به سمت شما بفرستد. موجودات این بازی هر یک به شکل و قیافه‌ای کاغذی طراحی‌شده‌اند که در نگاه اول ترسناک به نظر می‌آیند. گیم پلی بازی به دو بخش ماجراجویی و سندباکس تقسیم‌شده که هرکدام ویژگی‌های خاص خودشان رادارند و به نوع مخصوصی سرگرمتان می‌کنند. فرار از این دنیا و پیدا کردن راز آن، تنها در حل کردن معماهایی است که شاید عجیب باشند اما بسیار سرگرم‌کننده‌اند.

راه‌حل معماهای بازی Paper Beast Folded Edition استفاده از موجودات کاغذی پیرامون است. برای نمونه دریکی از مراحل مجبور به دزدیدن حیوانی می شوید که کلید حل یکی از پازل هاست اما پدر و مادرش دنبال شما خواهند افتاد و باید از دست آن‌ها فرار کنید. دیدن اینکه چطور موجودات پیرامون به کارهای شما واکنش نشان می‌دهند، بسیار جالب و قالب توجه است. یکی از تفاوت‌های اساسی بازی نسبت به نسخه‌ی واقعیت مجازی، گردش در نقشه است و در این حالی است که بازی اصلی، تنها توسط اشاره و کلیک پیش می‌رفت. موسیقی یکی از مهم‌ترین نکات قوت بازی است و می‌توان ساعت‌ها در مورد صدا پردازی و موسیقی متن آن صحبت کرد و بدون شک، این مهم‌ترین و بهترین بخش بازی است. در آخر باید گفت که یک تجربه هیجان‌انگیز و بسیار متفاوت در این بازی پیش روی شماست که می‌تواند چندساعتی از واقعیات تلخ، دورتان کند. در این سبک بازی‌های Pine و The Sojourn را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Paper Beast Folded Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-6500
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970
DirectX: Version 11

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

An adventure and exploration game about wildlife in a dreamlike universe.
Somewhere in the abyssal depths of the internet, life has blossomed. You are the first human to set foot in this mysterious ecosystem. A strange force seems to weigh on its balance. Join forces with intriguing and endearing creatures to solve the puzzles of Paper Beast. Return to the colorful and whimsical universe born from the imagination of Eric Chahi, creator of Another World in this edition of Paper Beast now available to all screen.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.77 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    حنیف

    مهمان

    سلام ممنون از سایتتون . یه سوال داشتم کی اینو بازی میکنه خیلی مضخرف

    پاسخ دهید