دانلود بازی PHOGS! برای PC
دانلود بازی PHOGS! برای PC پارسی گیم

دانلود بازی PHOGS برای PC

پارسی گیم 23 آذر 1399 3 دیدگاه
4,767 بازدید

دانلود بازی PHOGS برای کامپیوتر

گربه سگ، اثر پیتر هانان، یکی از انیمیشن‌ها یا به‌عبارت‌دیگر کارتن‌هایی بود که بیشتر بچه‌های دهه 70 آن را دیده‌اند. در این انیمیشن کمدی که ساخته کشور آمریکا بود، روایت زندگی گربه و سگی را شاهد بودیم که به یکدیگر متصل بودند. این دو همه‌چیز را با هم تجربه می‌کردند اما گاهی وقت‌ها هم پیش می‌آمد که در سر مسائلی نیز به اختلاف‌نظر برسند اما در کل تمام‌کارهای آن‌ها خنده‌دار و گاهی هم مضحک بود. حال و پس از سال‌ها، توسعه دهندگانی از استودیو Bit Loom Games با گرفتن ایده از این انیمیشن کمدی، دست به طراحی بازی زده‌اند که روایتی مشابه اما به شکلی دیگر را برای علاقه‌مندان سبک ماجراجویی به ارمغان می‌آورد. در PHOGS شما می‌توانید یکی از رنگ‌های قرمز و یا آبی را برای تجربه داستانی هیجان‌انگیز انتخاب کنید.

همان‌طور که گفتیم، قبل از آنکه بتوانید داستان را تجربه کنید، باید یکی از سمت‌های آبی یا قرمز را انتخاب کنید و خود را برای ماجراجویی در جهانی منحصربه‌فرد آماده سازید. بازی در مورد دو سگ است که آن‌ها به یکدیگر چسبیده‌اند و نمی‌توانند برای گشت‌وگذار یا فعالیت‌های به‌تنهایی دیگر تصمیم بگیرند. آن‌ها برای آنکه کاری را بخواهند انجام دهند، باید با یکدیگر متحد شوند و اگر هرکدام بخواهند راه خود را بروند، به اندازی کش می‌آیند که ممکن است بدن خود را از دست بدهند.

جهان بازی در سه دنیای Food World،Sleep World و Play World پرجنب‌وجوش که مملو از گیم پلی خنده‌دار و مبتنی بر فیزیک است خلاصه می‌شود. هر جهان دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود است که در زمان‌های مخصوص می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. در قالب یکی از سگ‌های بازی، می‌توانید به ماجراجویی در یکی از دنیاها پرداخته و به کمک طرف دیگر خود کارهای مختلفی را انجام دهید، چالش‌های بسیار را پشت سر بگذارید و معماهای پیچیده را یکی پس از دیگری حل کنید. مأموریت‌ها یا حل پازل‌های مختلف و معماهای بازی به‌صورت کار گروهی در نظر گرفته شده است، یعنی برای آنکه بتوانید یک در ورودی را بازی کنید، نیاز است تا هر دو طرف سگ‌ها با هم هماهنگ عمل کنند. چیزی بیش از 24 سطح فوق‌العاده سرگرم‌کننده که از چالش‌های متنوع پر شده است و موجودات جالب و خاصی در آن‌ها وجود دارد، می‌تواند اوقات فراغت شما را پر سازند.

گیم پلی بازی در حالت‌های تک‌نفره، اشتراک‌گذاری کنترل‌کننده و چندنفره محلی و آنلاین قابل بازی خواهد بود. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های تفننی و ماجراجویی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Streets of Rage 4 و Fall Guys Ultimate Knockout را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی PHOGS با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Core i3 or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD4000 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space
Sound Card: Windows Compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Core i5 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 970 or equivalent
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 6 GB available space
Sound Card: Windows Compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Play as Red and Blue, a duo of dogs on a captivating, puzzle-filled adventure for all ages!
Stretch, bark and bounce your way through obstacles and challenges across three vibrant worlds, filled with hilarious physics-based gameplay and sneaky secrets.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    سلام این بازی کرکه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهدی

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    سلام از این بازی خیلی خوشم اومد مرسی از سایت خوبتون دمتون گرم.

    پاسخ دهید