amnesia-rebirth
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی‌های اولیه بازی Amnesia: Rebirth منتشر شد: رولر کوستر هیجان و ترس

یحیی رحیمی 29 مهر 1399 بدون دیدگاه
537 بازدید

حدود 10 سال از انتشار بازی Amnesia: The Dark Descent می‌گذرد و استودیو Frictional Games پس از کسب موفقیت با بازی SOMA با نسخه تازه‌ای از فرانچایز Amnesia به نام بازی Amnesia: Rebirth برگشته و به دنبال سرگرم کردن طرفداران بازی‌های ترسناک با فرارسیدن روز هالووین است.

بازی Amnesia: Rebirth امروز روی کنسول پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و منتقدان، نمرات و بررسی‌های اولیه را منتشر کرده‌اند. اگر به دنبال یک بازی ترسناک برای هالووین می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم که امتیازهای منتقدان را ببینید تا از کیفیت آن اطلاع پیدا کنید. ازآنجایی‌که بازی متکی به داستان است، نمی‌توان چندان در مورد آن صحبت کرد اما منتقدان بخش‌هایی از گیم پلی و حس کلی بازی را به قلم خود روایت کرده‌اند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

IGN – 8/10

بازی Amnesia: Rebirth نبرد میان نور و تاریکی را به طرز زیبایی به تصویر می‌کشد و این توصیف، نه‌تنها به‌صورت بصری، بلکه مکانیکی هم انجام می‌شود. محیط بازی تعادل خوبی میان هیجان و فرایند حل مسئله ایجاد می‌کند، اگرچه تعدادی از معماها چندان جالب و قابل‌توجه نیستند؛ اما داستان درگیر کننده باعث شده که این اثر ترسناک برای همیشه در ذهن باقی بماند و قطعاً این بازی فراموش پذیر نیست.

GameSpot – 8/10

این بازی دقیقاً جوهر تمامی بازی‌های پیشین استودیو را به‌کاربرده و ایده‌ها و مکانیسم‌های گذشته هسته اصلی این بازی را تشکیل داده‌اند و باعث جلوگیری از خسته‌کننده بودن بازی شده‌اند. Rebirth یک داستان تراژیک و عجیب دارد که توانسته مانند نسخه‌های پیشین، ترسناک و وحشتناک باشد.

Game Informer – 7.5/10

Amnesia-Rebirth

اگرچه پشت‌صحنه تولید بازی و نحوه ایجاد گیم پلی را دیده‌ام، اما دنیای بازی Amnesia: Rebirth توانست من را تکان دهد و این نتیجه تجربه استودیو در زمینه طراحی محیط و صداسازی است. سفر شخصیت اصلی یک رولر کوستر از احساسات است و خوشحالم که توانستم داستان را از ابتدا تا پایان مشاهده کنم. غار اصلی پر از هیولاهای ترسناک است که اصلاً دوست ندارم بار دیگر آن‌ها را ببینم.

USGamer – 4.5/5
GameSpot – 8/10
GamesRadar – 4/5
Trusted Reviews – 4/5
IGN – 8/10
Game Informer – 7.5/10
DualShockers – 9/10
PC Gamer – 91/100

Amnesia Rebirth-meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.