یحیی رحیمی

مدیر بازاریابی Xbox: خبرهای بیشتری از Xbox Series X / S درراه است

یحیی رحیمی 21 مهر 1399 بدون دیدگاه
269 بازدید

کنسول‌های Xbox Series S و Xbox Series X کمتر از یک ماه آینده به بازار عرضه می‌شوند و بالاخره نسل نهم کنسول‌ها را رقم خواهند زد. مایکروسافت کمپین بازاریابی این کنسول‌ها را به قوت شروع کرده و روز شنبه هم تریلر تبلیغاتی این کنسول‌ها را منتشر کرد؛ اما خبرهای بیشتری در چهار هفته مانده به عرضه کنسول درراه است.

کمپین تبلیغاتی مایکروسافت تازه جان گرفته و این کمپانی برنامه‌های زیادی برای چهار هفته منتهی به عرضه کنسول دارد. یکی از مدیران ارشد بخش بازاریابی Xbox به نام Josh Munsee در جواب به یکی از کاربران توییتر، قول انتشار خبرهای بیشتری در روزهای آینده را داده است و اینکه تریلر نشان داده‌شده هم به رسانه‌های زیادی فرستاده‌شده و روند بازاریابی جهانی و رویدادهای جدیدی درراه هستند تا این محصول به بهترین شیوه ممکن تبلیغ شود.

می‌دانم که ما در حال تکرار این گفته هستیم اما واقعاً خبرها و فعالیت‌های بیشتری برای شما داریم. این تازه شروع کمپین تبلیغاتی ما در رسانه‌هاست و در چهار هفته پایانی تا عرضه کنسول، فعالیت‌ها و رویدادهای جهانی زیادی خواهیم دید و محتوا هنوز درراه است. قرار است حسابی سرگرم شویم!

مدیرکل بخش بازاریابی ایکس باکس به نام آرون گرین برگ هم اخیراً از انتشار جزئیات بیشتری در مورد گیم پلی و بازی‌های ارتقا یافته و مخصوص کنسول Xbox Series X /S گفته و به‌زودی خبرهای بیشتری در مورد بازی‌های این کنسول دریافت خواهیم کرد. گرین برگ همچنین تمامی شایعات در مورد گرم شدن کنسول ایکس باکس سری ایکس را رد کرده و گفته که عملکرد فن این کنسول دقیقاً مشابه Xbox One X است و مشکلی در این زمینه تجربه نکرده است.

کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S در روز 10 نوامبر میلادی برابر با 10 آبان شمسی عرضه خواهند شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.