دانلود بازی Overcrowd A Commute 'Em Up برای PC
دانلود بازی Overcrowd A Commute 'Em Up برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Overcrowd A Commute ‘Em Up برای PC

پارسی گیم 17 مهر 1399 بدون دیدگاه
3,134 بازدید

دانلود بازی Overcrowd A Commute ‘Em Up برای کامپیوتر

مترو یکی از بهترین اختراعاتی است که جابه‌جایی میان نقاط مختلف شهرهای عظیم را بسیار راحت و به‌صرفه کرده است. فکر کنید اگر مترو وجود نداشت چطور از این سر تهران تا تجریش را برای کوه نوری می‌رفتید! اگر روند ساخت مترو و اداره آن برای شما جالب به نظر می‌رسد و ازجمله افرادی هستید که عاشق بازی‌های مدیریتی هستید، استودیو SquarePlay Games گزینه خوبی برای شما عرضه کرده است. بازی Overcrowd A Commute ‘Em Up اجازه ساخت بهینه‌ترین سیستم مترو زیرزمینی که تابه‌حال در تاریخ بشر وجود داشته را می‌دهد. امواج پی‌درپی مسافران را کنترل کنید و برای گسترش و اضافه کردن خطوط جدید، تفریحات مناسبی برای مسافران تعبیه کنید. مهم نیست چه سن و سالی داشته باشید، این بازی محدودیتی برای سرگرم کردن شما نمی‌شناسد.

گرافیک پیکسلی بازی Overcrowd A Commute ‘Em Up نباید شمارا از هدف اصلی و گیم پلی غنی و سرگرم‌کننده آن دور کند. سیستم‌های به کار گرفته‌شده در بازی، یک تجربه کاملاً واقعی از مدیریت ایستگاه‌های مترو را در اختیار شما قرار می‌دهند و نه‌تنها باید حواستان به مسافران و جمعیت حاضر در ایستگاه باشد، بلکه کنترل گرما و سیستم برقی هم در اختیار شماست و هدف اصلی، ایجاد یک فضای مفرح و بدون مشکل برای حاضران در ایستگاه است تا بتوانند بدون مشکل به مقصد موردنیاز برسند. یکی از ویژگی‌های اصلی بازی، بی‌نهایت بدون و قابلیت تجربه چندین‌باره است و نقشه بازی، قابلیت بازتولید را دارد و به‌سختی می‌توان بازی پیدا کرد که این اندازه گیم پلی در اختیارتان قرار دهد. مهم‌تر از همه، چالش‌های روزانه هستند و خوشبختانه، ایستگاه‌های زیادی برای کنترل و ساخت در طول روز خواهید داشت که حسابی سرگرمتان می‌کند.

استودیو تولیدکننده، ایده‌های جالبی را وارد بازی Overcrowd A Commute ‘Em Up کرده و برای نمونه، روزهایی که مسابقات فوتبال در جریان است، چالش بسیار سختی برای کنترل این جمعیت هیجان‌زده خواهید داشت. کنترل و مدیریت کارمندان هم ازجمله کارهایی است که باید حواستان به آن باشد و هر بار، افراد مناسبی را برای مشاغلی مانند پزشک، مکانیک و حتی سرایدار استخدام کنید و حواستان به شیفت کاری آن‌ها هم باشد. وب‌سایت‌های مطرح بازی‌های ویدیویی، نظرات و نقدهای مثبتی در مورد این بازی به ثبت رسانده‌اند و همگی از ویژگی‌های آن تعریف کرده‌اند. بازی Overcrowd A Commute ‘Em Up چندین جایزه از فستیوال‌های مختلف دریافت کرده و به‌طور کل، اوقات بسیار خوشی برایتان خواهد سخت. اگر به این سبک بازی‌های مدیریتی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد ما Prison Architect و Two Point Hospital Off the Grid است.

در ادامه برای دانلود بازی Overcrowd A Commute ‘Em Up با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: i5 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Desktop nvidia GTX 960 4gb or equivalent (integrated GPUs/lower spec mobile laptop GPUs not supported)
Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: i7
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Destop nvidia 1070Ti 8GB (lower spec mobile laptop GPUs not supported)
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Every day, millions crowd the metro in a desperate bid to get to work on time. Can you build and run the perfect station to help them make it?
Overcrowd: A Commute ‘Em Up is a management/tycoon/theme/simulator set below the bustling city of Lubdon Town. Don’t be fooled by the cute pixel art. Beneath the hood lies a deep, systems-based simulation encompassing refuse, power and heat management, crowd control and a consumer-driven economy with stock and pricing.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.