need_for_speed_hot_pursuit_remastered
یحیی رحیمی

بازی Need for Speed: Hot Pursuit Remastered معرفی شد؛ انتشار در آبان ماه

یحیی رحیمی 15 مهر 1399 بدون دیدگاه
738 بازدید

تابه‌حال شایعات و گزارش‌های زیادی از وجود بازی Need for Speed: Hot Pursuit Remastered شنیده‌ایم و بالاخره زمان معرفی رسمی آن از سوی EA فرا رسید. ریمستر بازی Hot Pursuit با ویژگی‌های جالبی همراه است که نمونه آن را در بازی‌های اتومبیل‌رانی مدرن مشاهده می‌کنیم.

یکی از ویژگی‌های بازی Need for Speed: Hot Pursuit Remastered پشتیبانی از حالت کراس پلی است که اجازه اتصال تمامی بازیکنان میان پلتفرم‌های مختلف را به شما می‌دهد و می‌توانید با دوستان خود هم چه روی پی سی و چه کنسول بازی کنید. EA از بازگشت بخش Autolog هم خبر داده که اجازه ثبت رکوردها و بهترین زمان‌های به ثبت رسیده حین مسابقه و مقایسه با دیگر کاربران و دوستان را می‌دهد. این بخش چالش خوبی برای دوستان و دیگر کاربران ایجاد می‌کند تا رکورد یکدیگر را به چالش بکشند.

در مورد تغییرات بصری بازی باید از ارتقای رزولوشن به 4K و فریم ریت بازی به 60FPS اشاره کرد. جدا از این تغییرات، سایه و بازتاب‌های طبیعی‌تری را شاهدیم و فواصل دورهم با جزئیات بهتری نمایش داده می‌شوند. باید منتظر انتشار بازی باشیم تا دامنه تغییرات انجام‌گرفته را بسنجیم. بازی Need for Speed: Hot Pursuit Remastered همراه با محتوای جدید خواهد بود که حدود 30 چالش جدید، آیتم‌های تزئینی و اچیومنت های تازه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و به‌نوعی، 6 ساعت به محتوای قبلی بازی اضافه‌شده است.

انتشار شایعات پی‌درپی و لو رفتن محتوای بازی، EA را مجاب به معرفی کرد و حالا می‌دانیم که Hot Pursuit Remastered روز 6 نوامبر برابر با 16 آبان ماه روی کنسول‌های PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد. نسخه Nintendo Switch هم روز 13 نوامبر برابر با 23 آبان ماه منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.