پارسی گیم

باکس آرت رسمی بازی Star Wars Battlefront رونمایی شد

پارسی گیم 22 خرداد 1394 بدون دیدگاه
151 بازدید

قبل از برگزاری مراسم E3 باکس‌ آرت‌های بازی Star Wars Battlefront بر روی سایت آمازون قرار گرفت. در ادامه می‌توانید این باکس‌های زیبا را که مخصوص نسخه‌ی Deluxe Edition است را مشاهده کنید. به احتمال زیاد تصاویر مورد استفاده قرار گرفته بر روی باکس آرت را تاکنون ندیده‌اند. نسخه Deluxe Edition پنج آیتم‌ DL-44 blaster, Ion Grenade, Ion Torpedo, Ion Shock و Victory بازی را آزاد می‌کند.

مصرف‌کنندگان می‌توانند بازی را برای هر سه پلتفرم مقصد بازی پیش‌خرید کنند و همچنین همین نسخه‌ی Digital Deluxe به صورت دیجیتالی از طریق Origin برای PC قابل پیش خرید است.

باکس‌ آرت نسخه‌های Playstation 4 و Xbox One بازی را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

کسانی که بازی را از هر خرده فروشی پیش خرید کنند،‌ بسته‌ای به نام Battle of Jakku را در تاریخ 1 دسامبر (10 آذر 1394) دریافت خواهند کرد. البته این بسته‌ به صورت رایگان در تاریخ 8 دسامبر (18 آذر 1394) در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

بازی Star Wars Battlefront در تاریخ 17 نوامبر سال 2015 میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و PC عرضه خواهد شد. همچنین این بازی حضور پر رنگی در کنفرانس E3 شرکت EA خواهد داشت. قرار است اولین ویدئو از گیم‌پلی بازی در این رویداد بزرگ گیمینگ به نمایش درآید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.