Mortal Kombat 11
یحیی رحیمی

پیدا شدن اطلاعات تازه‌ای از Mortal Kombat 11: حضور رامبو با انتشار DLC بعدی

یحیی رحیمی 10 مهر 1399 بدون دیدگاه
1,169 بازدید

شایعات از ساخت نسخه بعدی بازی Mortal Kombat خبر می‌دهند که قرار است مخصوص کنسول‌های نسل آینده منتشر شود اما استودیو NetherRealm هنوز محتوای معرفی نشده‌ای برای بازی Mortal Kombat 11 در دست دارد و بسته الحاقی Aftermath که محتوای داستانی مناسبی به بازی اضافه کرد، پایان راه یازدهمین نسخه از مورتال کمبات نخواهد بود. بر اساس آنچه دیتاماینرها منتشر کرده‌اند، چندین شخصیت دیگر درراه اضافه شدن به بازی هستند.

یکی از دیتاماینرهای بازی Mortal Kombat 11 به‌تازگی تصاویری داخل اکانت توییتر خود منتشر کرده که از اضافه شدن چندین مبارز جدید خبر می‌دهند. بر اساس اطلاعات منتشرشده، GOTY2 اسم رمز بسته الحاقی دوم است. Aftermath با برچسب GOTY شناخته می‌شد و احتمال انتشار یک بسته الحاقی داستانی دیگر در آینده نزدیک وجود دارد.

اگر نگاهی به اطلاعات منتشرشده بیندازیم، شاهد برگشت دو شخصیت Mileena و Rain خواهیم بود. هر دو این شخصیت‌ها در نسخه‌های قبلی بازی حاضر بودند و Mileena در حرکت پایانی یکی از شخصیت‌های بازی Mortal Kombat 11 حضور داشت و اضافه شدن او به لیست مبارزان، چندان عجیب نخواهد بود. شخصیت دیگری با کد CHAR_RAM یافت شده که به هیچ‌کدام از کاراکترهای سری بازی مورتال کمبات نمی‌خورد.

بر اساس گمانه‌زنی‌ها، CHAR_RAM مربوط به شخصیت John Rambo است که اولین بار در First Blood سروکله‌اش پیدا شد. تابه‌حال شخصیت‌های ترمیناتور و روبوکاپ به بازی راه پیداکرده‌اند و اضافه شدن یک کاراکتر دیگر از فیلم‌های اکشن دهه 80 میلادی، تعجب‌آور نخواهد بود. رامبو شخصیت مناسبی برای بازی خواهد بود و می‌تواند افراد بیشتری را به فکر خرید و امتحان بازی بیندازد.

Aftermath اولین بسته الحاقی بازی بود که سه شخصیت جدید را به نام‌های Sheeva، Fujin و Robocop اضافه کرد و توانست داستان بازی را گسترش دهد. فعلاً هیچ اطلاعات رسمی در مورد بسته الحاقی بعدی در دست نیست و باید منتظر خبرهای رسمی باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.