دانلود بازی Panzer Dragoon Remake برای PC
دانلود بازی Panzer Dragoon Remake برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Panzer Dragoon Remake برای PC

پارسی گیم 11 مهر 1399 بدون دیدگاه
3,949 بازدید

دانلود بازی Panzer Dragoon Remake برای کامپیوتر

شاید سن شما قد ندهد اما سری بازی Panzer Dragoon در دهه 90 میلادی جزو یکی از بهترین بازی‌های کمپانی سگا حساب می‌شد که آن زمان به دلیل استفاده از ژانر rail shooter سروصدای زیادی به پا کرده بود. باگذشت بیش از 25 سال از انتشار اولین نسخه از بازی، استودیو MegaPixel Studio تصمیم به بازسازی کامل نسخه اول گرفته است و به‌جای سگا، این شرکت Forever Entertainment است که وظیفه انتشار بازی را بر عهده دارد. این بازی چه در آن زمان و چه حالا مورد تحسین منتقدان قرارگرفته و این بازی Panzer Dragoon Remake است که ما را به فضای علمی تخیلی آن زمان می‌برد و با ساعت‌ها گیم پلی هیجان‌انگیز، سرگرم می‌کند.

بازی Panzer Dragoon Remake در سیاره‌ای ناشناس دنبال می‌شود که انسان‌ها را در پله آخر نابودی نشان می‌دهد. این دنیای زیبا و بکر، موردحمله موجوداتی قرار می‌گیرد که توسط انسان ساخته‌وپرداخته شده‌اند و همین کافی است تا انسان‌ها شکست‌خورده و ناامید، به گوشه‌های تاریک دنیا بخزند و پناه گاه جدیدی برای خودشان پیدا کنند. باگذشت زمان، وقت آن رسیده که بار دیگر پادشاهی دنیا به دست انسان بیفتد اما دو اژدهای افسانه‌ای از لای کتاب‌های تاریخ بیدار می‌شوند که با استفاده از سلاح جادویی‌شان، سد راه بشریت می‌شوند. با استفاده از سلاح‌ها و راهنمایی‌های اژدهای آبی‌رنگ، سرنوشت را تغییر دهید و این اژدهایان را از رسیدن به برج اصلی منع کنید.

استودیو ظاهر کاملاً مدرنی به بازی بخشیده است و Panzer Dragoon Remake را می‌توان یک بازسازی درست‌وحسابی نامید که خاطرات زیادی را زنده می‌کند. ازجمله ویژگی‌های گیم پلی می‌توان به هدف‌گیری چند طرفه اشاره کرد که هیجان خاصی به بازی بخشیده است. این بازی کنترل مبارزه به‌صورت 360 درجه را در اختیار شما قرار می‌دهد که در زمان خودش، پیشرفت فوق‌العاده‌ای حساب می‌شد. Panzer Dragoon Remake محتوای چندان زیادی به نمایش نمی‌گذارد و می‌توان آن را زیر 2 ساعت به اتمام رساند. هدف اصلی از نشر بازی، نسل جدید گیمرهایی است که با این فرانچایز آشنایی ندارند. هرچند تجربه بازی برای گیمرهای قدیمی هم لذت‌بخش و مفرح خواهد بود. ازجمله ویژگی‌های مثبت این اثر باید به فضای نوستالژیک، مراحل چالش‌برانگیز، مبارزات نفس‌گیر و پشتیبانی مناسب از موس اشاره کرد. درجه بازسازی مناسب بوده و اگر به دنبال بازی‌های مشابه می‌گردید، Spyro Reignited Ttilogy و The Elder Scrolls Skyrim را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Panzer Dragoon Remake با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8 / 10
Processor: Intel Core i5-2200 (or equivalent)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 970 or AMD Radeon R9 290 (equivalent or better)
Storage: 7 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
Memory: 8 GB RAM
DirectX: Version 9.0
Storage: 9 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A new, remade version of the Panzer Dragoon game – true to the original, with improved graphics and controls, that suit modern gaming standards! On a far, lone planet, you encounter two dragons awaken from the ancient times. Armed with a deadly gun from the past, and the guidance of your armored blue dragon, you must fulfill your destiny and keep the Prototype Dragon from reaching the Tower or die trying.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.