دانلود بازی Not Tonight Take Back Control Edition برای PC
دانلود بازی Not Tonight Take Back Control Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Not Tonight Take Back Control Edition برای PC

پارسی گیم 25 بهمن 1400 بدون دیدگاه
1,451 بازدید

دانلود بازی Not Tonight Take Back Control Edition برای کامپیوتر

امروزه تنوع بازی‌های شبیه‌ساز به‌قدری زیاد شده است که می‌توان تقریباً تمامی سوژه‌های مختلف را در قالب آن‌ها تجربه کرد. گاهی باید در یک مکانیکی مشغول به کار شد، گاهی مدیریت یک مزرعه را در دست گرفت و بسیاری فعالیت‌های سرگرم‌کننده دیگر. بازی Not Tonight از استودیو PanicBarn عنوانی جذاب بوده که در آن باید شبیه‌سازی از زندگی در شرایط متفاوت و سخت را تجربه کنید. به نسخه خیالی بریتانیا که ‌توسط یک حکومت مستبد اداره می‌شود خوش‌آمدید!

این بازی قبل از هر چیز با دنیایی دوبعدی و پیکسلی به شما خوش‌آمد می‌گوید. پس از تغییر حکومت در بریتانیا بسیاری از ساکنان آن به نقاط مختلف تبعید شده‌اند و شما نیز در میان یکی از آن‌ها هستید. حال که به‌اجبار از زندگی قبلی خود فاصله گرفته‌اید، باید مسیری جدید برای زندگی خود تعیین کرده و به شهر قبلی خود برگردید. گیم پلی بازی ترکیبی از عناصر نقش‌آفرینی، شبیه‌ساز و ماجرایی را در یک دنیای وسیع به خوردتان می‌دهد و پیام‌های سیاسی و طنز زیادی در دل آن جای گرفته است.

یکی از شغل‌هایی که در بازی بر عهده خواهید گرفت، مأمور امنیتی بوده که مدارک شناسایی و هویتی افراد را بررسی می‌کند. در طول بازی به مکان‌های مختلفی سفر خواهید کرد و افراد بسیاری را در طول ماجراجویی‌های خود ملاقات می‌کنید. ارتقا وسایل و تجهیزات آپارتمانی که در اختیار دارید نیز بخشی از گیم پلی بوده و مقدار زمانی که بتوانید در شرایط سخت و طاقت‌فرسای بریتانیا زنده بمانید، بسته به مهارت و هنر خودتان دارد.

نسخه Take Back Control بازی، کاملترین محتوای آن را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر بسته الحاقی One Love که سناریوی داستانی جدیدی را به بازی اضافه کرده، دسترسی به موسیقی اصلی بازی هم در این نسخه در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا کاملترین تجربه را از این عنوان تلفیقی شبیه‌ساز و نقش‌آفرینی به خورد خود دهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Unpacking را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Not Tonight Take Back Control Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8 or later
Processor: Intel Core i5
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 550/equivalent or higher
DirectX: Version 10
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: High-range Intel Core i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 760/equivalent or higher
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Person of European Heritage #112: Welcome to Relocation Block B, your new home. Your designated role is ‘Bouncer’. Work hard, stay out of trouble, and we might let you stay in the UK.
In an alternative Britain where Brexit talks have collapsed, an extreme far-right government has taken power. Citizens of European heritage have been rounded up and exiled. Forced out of your previous life, you find yourself in the midst of a booming gig economy, fighting to scrape by and return to the city you call home.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.