دانلود بازی Going Under برای PC
دانلود بازی Going Under برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Going Under برای PC

پارسی گیم 10 مهر 1399 بدون دیدگاه
3,262 بازدید

دانلود بازی Going Under برای کامپیوتر

در طول چند سال اخیر بازی‌های زیادی را دیده‌ایم که به انتقاد از کاپیتالیسم پرداخته‌اند که ازجمله آن‌ها می‌توان به The Outer Worlds اشاره کرد. استودیو Aggro Crab هم با تولید بازی Going Under به این لیست کوتاه اضافه‌شده و یک اثر اکشن روگ لایک را به تهیه‌کنندگی شرکت Team17 Digital راهی بازار کرده است. بازی Going Under شمارا به یک فضای رنگارنگ و تخیلی می‌برد که باید بقایای یک شرکت قدیمی و منحل شده را جستجو کنید. بازی‌های روگ لایک معمولاً در یک فضای تاریک و داخل سیاه‌چال‌ها ترسناکی روایت می‌شوند اما این‌یکی، شمارا به محیط کاری می‌برد و انجام کارهای اداری و روزمره را با داستان‌های اکشن ترکیب کرده که مزه نهایی آن، به مذاق گیمرها خوش آمده است.

بازی Going Under در مورد آینده‌ای خیالی است که در آن، کسب‌وکارهای امروزی نابودشده‌اند و به زیرزمین رفته‌اند. شما به‌عنوان یک کارمند اداره که مجبور به انجام کارهای خسته‌کننده‌ای هستید، یک روز دنیای زیرزمینی را کشف می‌کنید و می‌بینید که این کسب‌وکارها در سیاه‌چال گیر افتاده‌اند و کارمندان آن‌ها هم به یک سری هیولاها تبدیل‌شده‌اند که سال‌هاست رنگ آرامش را ندیده‌اند. این وظیفه شماست که هیولاهای زیرزمینی را به آن دنیا بفرستید و از این وضعیت ناخوشایند نجاتشان دهید و ویژگی‌های کاری آن‌ها را هم یاد بگیرید تا رئیس شما بتواند برای خودش، یک اتومبیل تازه خریداری کند! این بازی به شیوه‌ای طنز به نقد کاپیتالیسم و سیستم کاری فعلی می‌پردازد و سفری بسیار جالب در طی استارتاپ های قدیمی برایتان می‌سازد. در طی این سفر، با شرکت‌های قدیمی و انگیزه کارمندان آن‌ها آشنا خواهید شد و می‌توانید دوستانی آنجا بیابید و حتی برای خود پول به جیب بزنید و شما هم، سرمایه‌دار شوید.

دنیای بازی Going Under بسیار عجیب است و تقریباً می‌توان هم چیز را به‌عنوان سلاح استفاده کرد: از لپ‌تاپ گرفته تا جارو و کوسن‌های مبل! تفنگ و سلاح‌های آشنا هم یافت می‌شوند اما استفاده از آن‌ها، باعث جلب‌توجه خواهد شد و اگر مواظب نباشید، یک ارتش از هیولاها روی سر شما خراب می‌شود. مبارزات مختلفی با موجودات زیرزمینی پیش می‌آید و با شکست تمامی دشمنان، یک باس فایت ظاهر می‌شود که شکست آن کمک زیادی به شما خواهد کرد. هدف اصلی بازی، به دست آوردن پول و فناوری‌های موردنیاز برای پیشرفت شرکتی است که مشغول به کار در آن هستید. دنیایی از شخصیت‌های گوناگون را خواهید دید و اطلاعات بیشتری از دنیای زیرزمینی به دست خواهید آورد، آیا قادر به نجات شرکت اصلی خواهید بود؟ این سؤالی است که شما به آن جواب خواهید داد. در این سبک، بازی‌های Hades و Dead Cells را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Going Under با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit
Processor: Intel Core i3-2100 | AMD Phenom II X4 965
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTS 450, 1 GB | AMD Radeon R7 250, 1 GB
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: 16:9 recommended

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-3470 | AMD FX-6300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 960, 4 GB | AMD Radeon R9 380, 4 GB
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: 16:9 recommended

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Going Under is a satirical dungeon crawler about exploring the cursed ruins of failed tech startups. As an unpaid intern in the dystopian city of Neo-Cascadia, you’ll wield office junk as weaponry as you make your way through the offbeat procedural dungeons beneath your company campus. Failed businesses no longer just cease to exist–they sink beneath the earth, and their employees are cursed to wander the halls for eternity as monsters. It’s your duty to put these monsters out of their misery and repossess their assets–so that your boss can afford a new car, or something.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.