دانلود بازی Metal Gear برای PC
دانلود بازی Metal Gear برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Metal Gear برای PC

پارسی گیم 7 مهر 1399 بدون دیدگاه
6,109 بازدید

دانلود بازی Metal Gear برای کامپیوتر

سی‌وسه سال از انتشار اولین نسخه بازی Metal Gear می‌گذرد و اگر به آن سالها برگردیم، هیچ‌کس باور نداشت که این سری بازی چنین کارنامه موفقی داشته باشد و این میزان طرفدار را به خود جذب کند. این فرانچایز، قدم اول را در سال 1987 با بازی Metal Gear روی کنسول ام اس ایکس 2 برداشت. هیدئو کوجیما آن زمان جوان مستعدی بود که رو به بازی‌سازی آورده بود و در اولین تجربه‌اش، همه را میخ‌کوب کرد. این بازی توانست نظر مثبت افراد زیادی را جذب کند و مفاهیم اصلی سبک مخفی‌کاری را تعریف کرد که هنوز هم در بازی‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد. کونامی اخیراً این بازی را روی رایانه‌های شخصی بازنشر کرده و می‌توانید آن تجربه قدیمی را روی رایانه مدرن خود بچشید.

داستان بازی Metal Gear در مورد شخصیت دوست‌داشتنی و کاریزماتیکی به نام سالید اسنیک است که تازه به گروه ویژه FOXHOUND پیوسته و برای انجام اولین مأموریتش، راهی آفریقای جنوبی می‌شود. اسنیک از طریق بی‌سیم اطلاعات مأموریت را توسط فرمانده اش به نام رئیس بزرگ دریافت می‌کند. هدف اصلی مأموریت، جلوگیری از دست‌یابی گروه خراب‌کاری به سلاح اتمی است و برای همین است که گری فاکس به قلعه شناسایی‌شده این گروه حمله می‌کند اما وضعیت به‌یک‌باره تغییر می‌یابد و ارتباط فاکس با گروه اصلی قطع می‌شود. آخرین جملاتی که فاکس بیان می‌کند: متال گیر است و پس‌ازآن همه‌چیز به سکوتی دردآور تبدیل می‌شود. اینجاست که شما در قالب شخصیت اسنیک که مأموری تازه‌کار است به قلب این قلعه نظامی خواهید زد و طی مأموریتی با کد رمز N313، مسئولیت پیدا کردن اعضای گروه فرستاده‌شده و فهم اقدامات دشمن را قبول خواهید کرد.

گیم پلی بازی Metal Gear به‌صورت دوبعدی دنبال می‌شود و این اولین بازی است که سبک تازه‌ای از مخفی‌کاری را به نمایش می‌گذارد. درصورتی‌که جلوی میدان دید دشمن قرار بگیرید، سرباز حریف به حالت آماده‌باش درخواهد آمد و در این حالت، اسنیک باید به‌نوعی فرار کند یا استتار کند. روش فرار بستگی به شرایط پیش‌آمده دارد و اگر یک علامت تعجب روی سر دشمن قرار بگیرد، شما فرصت فرار به گوشه‌ای خارج از دید را خواهید داشت اما درصورتی‌که این علامت به دو عدد تبدیل شود، خود را برای نبردی سخت جلوی چندین سرباز آماده کنید و ممکن است یک ارتش سر شما خراب شود. هر مرحله از بازی بدون هیچ سلاحی شروع می‌شود اما سلاح‌های مختلفی در سراسر مرحله وجود دارند. هدف اصلی نباید شلیک مستقیم باشد و مخفی‌کاری، بهترین راه رهای از موقعیت است. بازی متال گیر، آغاز سری بازی جذابی بود که تا همین امروز زنده مانده و طرفداران بسیار زیادی دارد. در این سبک بازی های Metal Gear Solid V Ground Zeroes و Tom Clancy’s Splinter Cell Double Agent را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Metal Gear با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

System: Windows 7 / 8 / 10
Processor: 1.8 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 3D graphics card compatible with DirectX 9.0c and 256 MB VRAM
Storage: 1 GB

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

OUTER HEAVEN is the name of a heavily armed land in the depths of southern Africa where the dreadful weapon called METAL GEAR is developed. It is the mission of SOLID SNAKE, one of the members of the secret army “FOX HOUND” to sneak into OUTER HEAVEN are destroy METAL GEAR.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.