Marvels-Avengers
یحیی رحیمی

آپدیت جدید بازی Marvel’s Avengers بیش از 1000 مشکل را حل می‌کند

یحیی رحیمی 29 شهریور 1399 بدون دیدگاه
1,968 بازدید

استودیو Crystal Dynamics در توییت تازه‌ای از انتشار یک آپدیت جدید برای بازی Marvel’s Avengers خبر داده که بیش از 1000 مشکل متنوع و ریزودرشت بازی را حل می‌کند. این پچ روی رایانه‌های شخصی در دسترس قرارگرفته است و نسخه مخصوص کنسول هم امروز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. فعلاً تاریخی برای انتشار آپدیت روی Stadia منتشرنشده و باید منتظر خبرهای بیشتری باشیم.

آپدیت جدید Marvel’s Avengers، نسخه بازی را به V1.3.0 ارتقا می‌دهد که بزرگ‌ترین پچ منتشرشده برای کنسول تابه‌حال است و بیش از 1000 مشکل متنوع را مورد هدف قرار می‌دهد. تغییرات آپدیت جدید کاملاً فنی است و باگ‌های ریزودرشت بازی را برطرف می‌کند و خبری از محتوای جدید نیست. استودیو قول کار روی آپدیت‌های بیشتر و حل مشکلات کامل بازی را در آینده‌ای نزدیک داده است.

بر اساس تجربه کاربران، آپدیت فنی جدید بازی Marvel’s Avengers باعث برطرف شدن باگ‌هایی می‌شود که اجازه ادامه بخش داستانی را نمی‌دهند؛ مشکلات گرافیکی و ایجاد تعادل در مبارزه هم ازجمله ویژگی‌های آن به شما می‌رود. آپدیت برای هر پلتفرم، حجم و محتوای جداگانه‌ی دارد که مهم‌ترین باگ برطرف شده، مربوط به بخش ذخیره بازی است که اجازه ادامه بخش داستانی را به دلیل ماندن در صفحه بارگذاری بازی نمی‌داد. می‌توانید به وب‌سایت رسمی Square Enix مراجعه کنید و تمامی تغییرات را یکجا بخوانید.

بازی اونجرز بیشترین میزان دانلود نسخه بتا در تاریخ پلی استیشن را داشت اما نسخه اصلی بازی چندان موردحمایت قرار نگرفت و امتیازهای متوسطی دریافت کرد. این بازی روی کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، استادیا و رایانه‌های شخصی در دسترس است و قرار است با عرضه کنسول‌های نسل نهم، پشتیبانی از آن‌ها هم به عمل آید. در صورت انتشار آپدیت‌های بیشتر، شمارا باخبر خواهیم کرد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.