square enix
یحیی رحیمی

Square Enix به این زودی بازی انحصاری PS5 و Xbox Series X عرضه نخواهد کرد

یحیی رحیمی 8 اسفند 1398 بدون دیدگاه
714 بازدید

کنسول های PS5 و Xbox Series X آخر سال میلادی به بازار راه پیدا خواهند کرد. هیجان زیادی پیرامون این کنسول ها وجود دارد و توسعه دهندگان استودیوهای مختلف نیز در مصاحبه های خود بارها از این دو کنسول تعریف و تمجید کرده اند. به نظر می رسد که کمپانی Square Enix به این زودی بازی های انحصاری خود را روی این دو کنسول عرضه نخوهد کرد.

شرکت Square Enix در گزارش مالی سه ماهه گذشته کمی از برنامه های آینده خود صحبت کرده است. این توسعه دهنده به ندرت از کنسول های نسل بعدی حرف زده است و به نظر می رسد که فعلا خبری از توسعه بازی برای نسل جدید نیست.

مدیرعامل این کمپانی ژاپنی در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت آماده انتشار بازی های انحصاری برای کنسول های جدید است یا خیر؟ گفته است که قابلیت Backward Compatibility کنسول های جدید به اندازه کافی برای بازی های این استودیو کافی است و Square Enix می تواند بازی های خود را برای هر دو نسل منتشر کند و نیازی به عرضه انحصاری نیست.

ماتسودا باور دارد که هنوز راه زیادی تا عرضه انحصاری روی کنسول های جدید باقی مانده است:

نسل بعدی کنسول ها دارای قابلیت Backward Compatibility هستند و در نتیجه ما این طور برنامه ریزی کرده ایم که بازی هایمان برای نسل فعلی و بعدی منتشر شوند. زمان زیادی تا عرضه انحصاری بازی هایمان برای نسل بعدی کنسول ها فاصله داریم.

این به معنی آن نیست که دیگر هیچ عنوان انحصاری را شاهد نیستیم بلکه ناشران تلاش می کنند بازی هایشان را به قشر بیشتری از بازیکنان برسانند. حتی مایکروسافت نیز بازی های انحصاری اش را یک سال بعد از عرضه Xbox Series X منتشر خواهد کرد و فعلا روی دو کنسول تمرکز خواهد کرد و آرام Xbox One را از دور خارج خواهد کرد. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.