دانلود بازی Tennis World Tour 2 برای PS4
دانلود بازی Tennis World Tour 2 برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Tennis World Tour 2 برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 29 شهریور 1399 بدون دیدگاه
3,676 بازدید

دانلود بازی Tennis World Tour 2 برای پلی استیشن 4

اگر به دهه گذشته برگردیم و نگاهی به بازی‌های ورزشی بیندازیم، می‌بینیم که هیچ شبیه‌ساز درست‌وحسابی برای ورزش تنیس وجود نداشت. هیچ بازی ویدیویی با فرمت سالانه را مشاهده نمی‌کردیم و بازی‌های موجود هم به گرد پای دیگر ژانرها نمی‌رسیدند. استودیو Big Ant Studios که استاد ساخت بازی‌های ویدیویی از راگبی گرفته تا کریکت است، یک رنسانس واقعی در این عرصه ایجاد کرد و در سال 2018 شاهد تولد سری بازی Tennis World Tour بودیم. سال 2020 باوجود ویروس کرونا مدتی تنیس و دیگر ورزش‌ها را تعطیل کرد اما تیم توسعه بازی حسابی دست‌به‌کار شدند و توانستند نسخه جدیدی را راهی بازار کنند. بازی Tennis World Tour 2 اجازه رقابت همراه برترین بازیکنان تنیس را در میدان‌های مسابقه مختلفی از سراسر دنیا می‌دهد و همه این‌ها به لطف شرکت Nacon است که رؤیای عاشقان تنیس را برآورده کرده است.

با ورود به بازی Tennis World Tour 2 مستقیماً به سمت بخش جذاب Career Mode کشیده خواهید شد. این بخش به شما اجازه مدیریت فصل، کارکنان، تجهیزات و اسپانسرها را می‌دهد و اگر از افرادی هستید که به دنبال یک چالش درست‌وحسابی می‌گردید، این بخش دقیقاً برای شما ساخته‌شده است. پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری به سمت بالا بروید و به ستاره جدید دنیای تنیس تبدیل شوید. سیستم گیم پلی بازی پس از دریافت بازخوردهای مختلفی تغییر پیداکرده و مکانیسم سرویس زدن و زمان‌بندی پرتاب‌ها طوری تغییریافته تا خوره‌های تنیس از بازی لذت ببرند. اگر بازیکن تنیس خوبی هستید و فکر می‌کنید توانایی شکست تمام حریف‌های داخل بازی رادارید، بخش رنک را تجربه کنید و آن موقع می‌فهمید که توسعه‌دهندگان برای شما هم چالش خوبی ایجاد کرده‌اند.

به لطف جلوه‌های بصری زیباتر و انیمیشن های روان‌تر، تجربه بهتری از رقابت‌های تنیس در بازی Tennis World Tour 2 خواهید داشت. جا پای بازیکنان مطرحی مانند فدرر بگذارید و نشان دهید که واقعاً سلطان زمین‌های رسی هستید. علاوه بر مودهای آفلاین، بخش آنلاین بازی هم اجازه شرکت در تورنمنت‌های جالبی را همراه دیگر بازیکنان می‌دهد و نیازی به بازی جلوی هوش مصنوعی ندارید. رقابت‌های دو نفره و تیمی هم در بازی وجود دارد که تجربه‌ای مشابه واقعیت را به اشتراک می‌گذارد. ورزش تنیس طرفداران خاص خودش را دارد و اگر دنبال یک شبیه‌ساز رضایت‌بخش می‌گردید، بازی Tennis World Tour 2 را از دست ندهید. در این سبک بازی‌های AO Tennis 2 و Tennis World Tour را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Tennis World Tour 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Play as the world’s top players or create your own player to try and dominate the world rankings. Faster paced, with more animations and more realism: experience the true sensations of tennis, in singles or doubles games, and challenge your friends locally or online.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 7.46 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.