PS5 controller
یحیی رحیمی

رابط کاربری کنسول پلی استیشن 5 به‌زودی معرفی می‌شود

یحیی رحیمی 28 شهریور 1399 بدون دیدگاه
436 بازدید

تقریباً همه‌چیز را در مورد کنسول پلی استیشن 5 می‌دانیم و همین دیروز بود که آخرین قطعه از پازل بزرگ سونی هم تکمیل شد و تاریخ عرضه و قیمت دستگاه را فهمیدیم. جدا از آن، بازی‌های انحصاری و مخصوص کنسول را هم توسط تریلرهای سینمایی و گیم پلی مختلفی شناخته‌ایم و مهم‌تر از همه، پیش‌خرید کنسول شروع‌شده و تنها عرضه آن مانده است؛ نکته مهمی وجود دارد که هنوز کسی از آن صحبت نکرده و آن‌هم، رابط کاربری است.

تقریباً دو ماه تا عرضه کنسول پلی استیشن 5 مانده است و هیچ اطلاعی از رابط کاربری و سیستم‌عامل نصب‌شده روی کنسول نداریم. این در حالی است که مایکروسافت از رابط کاربری جدید کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S رونمایی کرده است. مدیرعامل پلی استیشن در گفتگو با GamesIndustry از معرفی رابط کاربری کنسول جدید در آینده نزدیک گفته است. او باور دارد که نرم‌افزار جدید، ویژگی‌های جذاب زیادی دارد:

ما هنوز هیچ‌کدام از بخش‌های کاربر محور پلی استیشن 5 را نشان نداده‌ایم و ویژگی‌های جذابی برای نمایش داریم. ازآنجایی‌که ویژگی‌های کنسول جدید بهتر پرداخته‌شده و شیوه جدید بازی‌سازی که بسیار هوشمندانه شده، فرصت فوق‌العاده‌ای برای سرگرمی و گذران وقت بیشتر روی این پلتفرم پیش‌آمده است.

سونی قبلاً گفته بود که رابط کاربری PS5 از نوساخته شده و با آنچه تابه‌حال دیده‌ایم، کاملاً متفاوت خواهد بود. در خبر دیگری، پیش‌فروش کنسول سونی با مشکلاتی مواجه شده و حجم زیادی از مشتریان موفق به پیش‌خرید سخت‌افزار جدید نشده‌اند. به نظر می‌رسد که تعداد محدودی از کنسول‌ها آماده پیش‌خرید باشند و سونی قول داده که عرضه پلی استیشن 5 نسبت به مدل قدیمی، گسترده‌تر و در تعداد بیشتری باشد.

بر اساس یک سری شایعات، میزان پیش‌فروش کنسول PS5 نسبت به PS4 بیشتر بوده و عده‌ای هم گزارش کرده‌اند که تعداد کمتری از مدل دیجیتال به‌منظور جذب مشتریان به سمت مدل استاندارد تولیدشده است. هیچ‌کدام از این ادعاها توسط سونی تائید نشده‌اند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.