gta v پلی‌استیشن 5
سید مسعود کاظمی

شایعه: نسخه پلی‌استیشن 5 و سری ایکس بازی GTA V دوباره تأخیر می‌خورد

سید مسعود کاظمی 27 دی 1400 بدون دیدگاه
632 بازدید

نسخه پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری بازی GTA V یکی از بحث‌ برانگیزترین موضوعات سال گذشته بود. جدا از اینکه طرفداران دیگر علاقه‌ای به تجربه بازی GTA V ندارند، در اوایل قیمت این بازی نیز طرفداران را شاکی ساخته بود. بازی Grand Theft Auto V برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس|اس درحالی منتشر خواهد شد که اولین نسخه این بازی 9 سال پیش برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 3 منتشر شده بود. حالا یک Dataminer ادعا کرده است که روند ریمستر GTA V با مشکلات بسیاری مواجه شده است و ممکن است نسخه پلی‌استیشن و ایکس‌باکس سری‌ایکس بازی GTA V دوباره با تأخیر مواجه شود.

اینطور به‌نظر می‌رسد که قرار نیست در آینده نزدیک شاهد معرفی نسخه بعدی مجموعه Grand Theft Auto باشیم. مشخص است که راکستار تمام تمرکزش را روی GTA Online گذاشته است که چند وقت پیش محتوای جدیدی را برای این بخش با همکاری رپر معروف، Dr. Dre منتشر کرد. از طرف دیگر طرفداران قدیمی مجموعه GTA، از این سیاست راکستار بسیار عصبی هستند و ریمستر شدن بازی GTA V برای کنسول‌های نسل نهم فقط خشم طرفداران را بیشتر ساخت.

بازی GTA V

امکان تأخیر دوباره نسخه نسل نهم GTA V

یک دیتامانیر با نام کاربری Matheusbr9895_ در توییتر نوشت که روند ساخت Grand Theft Auto 5: Expanded and Enhanced با مشکلاتی مواجه است. این بازی قرار بود اواخر سال 2021 منتشر شود که بعداً تاریخ انتشار آن به ماه مارس 2022 عقب افتاد. اینطور به‌نظر می‌رسد که این مشکلات به‌زودی حل نخواهد شد و نسخه ریمستر بازی GTA V بار دیگر تأخیر خواهد خورد. در اوایل راکستار قصد داشت یک پچ برای نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس|اس منتشر کند و برای سهولت بیشتر بازی GTA Online را به‌صورت مجزا در دسترس قرار بدهد؛ اما آنطور که مشخص است این پروژه به‌مرور زمان از تصورات راکستار بزرگ‌تر شد.

اگر این موضوع صحت داشته باشد، احتمالاً راکستار طی چند روز آینده تأخیر دوباره بازی Grand Theft Auto V را به‌صورت رسمی اعلان خواهد کرد. لازم است اشاره کنم که این موضوع صرفاً شایعه بوده و ممکن است نسخه پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس|اس در همان تاریخ اصلی خود منتشر شود.

بازی Grand Theft Auto V بین سال‌های 2013 الی 2015 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و PC منتشر شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.