godfall
یحیی رحیمی

جزئیاتی از داستان و سیستم مبارزه بازی Godfall مخصوص PS5 منتشر شد

یحیی رحیمی 20 فروردین 1399 بدون دیدگاه
651 بازدید

تا به حال هیچ بازی انحصاری از سوی خود سونی برای کنسول PlayStation 5 معرفی نشده است. این در حالی است که چند وقت پیش اولین انحصاری شخص ثالث این کنسول را به نام بازی Godfall شناختیم. این بازی در واقع یک اکشن نقش آفرینی است که در رویداد The Game Awards سال گذشته معرفی شد. یک تریلر کوتاه را مشاهده کردیم و بعد از آن دیگر اطلاعات چندانی از بازی منتشر نشد. امروز اما جزئیات کوتاهی در مورد بخش های مختلف این بازی منتشر شده است.

این اطلاعات جدید بازی Godfall در نسخه جدید مجله رسمی پلی استیشن منتشر شده است. گفته شده است که این بازی دارای ویژگی های گیم پلی مانند هر دو بازی Monster Hunter و Dark Souls خواهد بود. به نوعی که در مبارزه باید زمان بندی بسیار خوبی را رعایت کرد و در موقع لازم دکمه ها را فشار داد. همچنین سیستم غارت این بازی نیز شبیه Destiny خواهد بود.

اما در مورد داستان بازی Godfall باید گفت که روایت آن از رمان های فانتزی The Stormlight Archive الهام گرفته شده است. در این بازی می توانید به عنوان یکی از آخرین شوالیه ها قرار بگیرید. وظیفه شما نیز جلوگیری از اتقاق افتادن یک رویداد خطرناک است که تمام دنیا را نابود خواهد کرد. بازیکن همچنین می تواند بین سه کلاس شخصیتی مختلف انتخاب کند و البته قابلیت Co-Op نیز در این بازی استفاده شده است. چهار عنصر خاک، باد، هوا و آتش هم نقش بسیار بزرگی در داستان این بازی دارد.

بازی Godfall قرار است در کنار کنسول PlayStation 5 عرضه شود. توسعه دهندگان مدتی پیش گفته بودند که هنوز برای عرضه یک تریلر از گیم پلی بازی زود است و البته اظهار امیدواری کرده بودند که به زودی جزئیات بیشتری را با طرفداران به اشتراک بگذارند. نظر شما در مورد جزئیات منتشر شده چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.