final fantasy 7 remake
یحیی رحیمی

تصاویر جدید Final Fantasy VII Remake ازبخش Sector 8 شهر Midgar منتشر شد

یحیی رحیمی 16 مرداد 1398 بدون دیدگاه
1,564 بازدید

بازی Final Fantasy VII Remake روز 3 مارس 2020 روی کنسول PS4 عرضه خواهد شد. هنوز زمان زیادی تا آن روز مانده است اما توسعه دهنده در انتشار تصاویر و ویدیوهای بازی خساست به خرج نداده است و بارها تصاویری از شهر موجود در بازی را مشاهده کرده ایم. به تازگی 2 تصویر هنری جدید نیز منتشر شده اند.

حساب رسمی بازی Final Fantasy VII Remake در شبکه اجتماعی توییتر از تصویر جدیدی رونمای کرده است که منطقه Sector 8 شهر Midgar را به ما نشان می دهد. Midgar شهر اصلی و برجسته بازی است و موضوع اصلی قسمت اول بازی است. Sector 8 نیز یکی از بخش های خطرناک و تاریک شهر است. تصاویر آن حالت قدیمی بازی را نشان می دهد و خوب است که می بینیم همان حس و حال بازی اصلی تکرار شده است.

در توییت گفته شده که به علامت LOVELESS دقت کنیم. خیابان Loveless، اصلی ترین بلوار در منطقه Sector 8 است و همچنین اسمی است که برای بازاریابی Final Fantasy VII Remake استفاده می شود. در ادامه نیز دیالوگی از همین تبلیغات بازی آورده شده است که بسیار قابل توجه است.

– واقعا مجبوری  اینجا رو ترک کنی؟
+ من قول داده ام. مردمی که دوستشان دارم منتظر من هستند.
– …. من نمی فهمم، به هیچ وجه. اما لطفا خوب مواظب خودت باش
+ البته … من برمی گردم. حتی اگه تو قول ندی که منتظرم بمونی. من با این فکر بر می گردم که تو اینجا باشی.

این نمایش با وجود اینکه فوق العاده همه جا تکرار شده است، اما داخل بازی نیست و به نوعی ممکن است به نسخه Remake اضافه شده باشد. تصاویر نشان از وجود داروخانه و رستوران دارند و قبلا چنین چیزی را شاهد نبودیم. البته که خرید بخشی از تجربه سری Final Fantasy است. Final Fantasy 7 Remake روز 3 مارس 2020 به صورت اختصاصی روی PS4 عرضه خواهد شد. نظر شما در مورد این تصاویر چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.