uncharted-tom-holland
یحیی رحیمی

پیشرفت تولید فیلم سینمایی Uncharted عالی بوده است

یحیی رحیمی 26 شهریور 1399 بدون دیدگاه
487 بازدید

یکی از پروژه‌هایی که از چند سال پیش شروع‌شده و هنوز هم در جریان ساخت است، فیلم Uncharted اقتباس‌شده از بازی تولیدشده توسط استودیو ناتی داگ است. این فیلم تابه‌حال چندین کارگردان به خود دیده و بالاخره وظیفه کارگردانی به روبن فیشر رسید. شیوع ویروس کووید 19 باعث ایجاد مشکلاتی برای فرایند فیلم‌برداری شد اما بر اساس گفته ستاره فیلم، توسعه آن به‌خوبی پیش می‌رود.

تام هالند، بازیگر فیلم آنچارتد که در نقش نیتن دریک بازی می‌کند در لایو اینستاگرامی اخیرش از طرفداران خواسته که صبر بیشتری داشته باشند و فرایند فیلم‌برداری به‌زودی تمام خواهد شد. در ادامه فردی از هالند در مورد فیلم‌برداری و میزان پیشرفت تیم پرسیده و او در جواب گفته که پیشرفت تولید فیلم بسیار خوب بوده است:

فیلم‌برداری عالی پیش می‌رود؛ درواقع بسیار عالی! این فیلم دقیقاً همان چیزی است که من آرزویش را داشتم.

هالند وارد جزئیات فیلم‌برداری و تولید فیلم سینمایی Uncharted نشده و تنها از علاقه خویش به بازی اصلی و رضایت از نتیجه نهایی گفته است. فرایند فیلم‌برداری در تیرماه شروع شد و تیم تولید آن، احتمالاً مراحل پایانی فیلم‌برداری را طی می‌کنند. ممکن است تریلر نهایی فیلم هم در ماه‌های آینده منتشر شود و بالاخره پایان مراحل تولید جشن گرفته شود.

قرار بود فیلم سینمایی آنچارتد در مارس 2021 اکران شود اما مشکلات پیش‌آمده به دلیل پاندمی کرونا، تاریخ اکران را به 16 ژوئیه 2021 انتقال داد. امیدواریم این تاریخ، تغییر نکند و بالاخره این فیلم هیجان‌انگیز و جالب را که چندین سال است منتظر آن هستیم پخش شود. از زمان شروع ساخت فیلم، بیش از 7 کارگردان روی فیلم کارکرده‌اند و هرکدام به دلیلی از تیم تولید جداشده‌اند. این دفعه همه‌چیز جدی به نظر می‌رسد و بازیگران مشهوری هم در تیم تولید مشغول به کار هستند. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.