PlayStation 5
یحیی رحیمی

سونی ادعای کاهش تولید پلی‌ استیشن 5 و مشکلات پیش‌آمده را رد کرد

یحیی رحیمی 26 شهریور 1399 بدون دیدگاه
403 بازدید

دیروز گزارشی توسط بلومبرگ منتشر شد که از کاهش تولید کنسول پلی‌ استیشن 5 به تعداد 4 میلیون عدد خبر می‌داد و به نظر مشکلات پیش‌آمده در خط تولید، باعث چنین تصمیم‌گیری شده بودند؛ سونی بلافاصله با انتشار بیانیه‌ای، شایعه منتشرشده را رد کرده و صحت این گزارش را زیر سؤال برده است.

گزارش کاهش تولید پلی‌ استیشن 5 به دلیل مشکلات ایجادشده کامل منطقی به نظر می‌رسید اما سونی سریعاً دست‌به‌کار شد و با ارسال جوابیه‌ای به وب‌سایت GameIndustry، صحت گزارش را زیر سؤال برد و تمامی ادعاهای مطرح‌شده را رد کرد. در متن جوابیه گفته‌شده سونی اعلام کرده است که :

اگرچه ما جزئیات تولید محصولات را منتشر نمی‌کنیم اما آنچه بلومبرگ از آن صحبت کرده نادرست است. ما به‌هیچ‌وجه تعداد تولید پلی‌استیشن 5 را از زمان شروع تولید انبوه پایین نیاورده‌ایم.

عجیب است که کمپانی بزرگی مانند سونی مستقیماً وارد عمل شده و گزارش منتشرشده توسط بلومبرگ را رد کرده است. سونی در ارتباط با رسانه‌ها محافظه‌کارانه عمل می‌کند و کمتر به شایعات و گزارش‌های منتشرشده واکنش نشان می‌دهد اما این گزارش می‌توانست روی ارزش سهام کمپانی تأثیر بگذارد و مشتریان کنسول‌های نسل بعدی را در تصمیم‌گیری مردد کند. حال می‌دانیم که هیچ مشکلی در زمینه تولید کنسول وجود ندارد و پیشنهاد می‌کنیم هیچ‌گونه شایعه‌ای را باور نکنید.

سونی به‌منظور تأمین نیاز مشتریان واقع در ایالات‌متحده، انتقال انبوه محصول از طریق خطوط هوایی را به‌جای حمل با کشتی برگزیده است. این تصمیم باعث انتقال سریع محصولات و رساندن آن‌ها به دست مشتریان در زمان تعیین‌شده می‌شود و مشکلی از این بابت هم پیش نخواهد آمد. ژاپنی‌ها هنوز قیمت و تاریخ عرضه پلی‌ استیشن 5 را در اختیار ما قرار نداده‌اند اما استریم زنده امروز، اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار می‌دهد. منتظر پخش مراسم 40 دقیقه PlayStation Showcase در ساعت 00:30 دقیقه به‌وقت‌ایران باشید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.