Resident Evil Village
یحیی رحیمی

Ethan حضور پررنگ تری در بازی Resident Evil Village خواهد داشت

یحیی رحیمی 19 شهریور 1399 بدون دیدگاه
609 بازدید

بازی Resident Evil Village اولین بار در طی مراسم معرفی پلی‌استیشن 5 رونمایی شد و چند وقتی است موردتهاجم لیکرها قرارگرفته است. پنهان کردن اطلاعات در دنیای مدرن امروز کار سختی است و به‌تازگی جزئیاتی از شخصیت اصلی بازی به نام Ethan لو رفته است. این شخصیت حضور پررنگ تری در بازی خواهد داشت.

Dusk Golem که یکی از لو دهنده‌های اطلاعات بازی Resident Evil Village است با انتشار یک‌رشته توییت، اطلاعات جدیدی در مورد Ethan منتشر کرده است. این شخصیت اولین بار در نسخه هفتم معرفی شد و با توجه به ماهیت اول‌شخص بازی، چندان باشخصیت او آشنا نشدیم. Golem باور دارد که ویژگی‌های شخصیتی او در بازی جدید کاملاً مشخص و پر رنگ خواهد بود و استودیو به دنبال افزایش میزان حضور او در بازی و نشان دادن بیشتر اوست.

از جمله راه های نشان دادن او، گپ زدن و مواجه باشخصیت‌های حاضر در بازی و روستا خواهد بود و این‌یکی از شیوه‌های پی بردن به ویژگی های شخصیتی اوست. راه دیگر توسط خیال‌پردازی‌ها و توهم‌های او خواهد بود که جنبه درونی شخصیت را بهتر نمایش خواهد داد. داسک گولم در این مورد گفته است:

آن‌ها میزان حضور Ethan را در RE8 بالابرده‌اند و علاوه بر آن، میزان درگیری با دنیای اطراف و NPC های افزایش‌یافته نیز دیگر منبع شناسایی او خواهد بود. او با افرادی مواجه می‌شود که به‌عنوان یک خارجی قبولش ندارند و ممکن است به سمت او شلیک کنند یا باورهای دیوانه کننده و اشتباهی در مورد او میان مردم پخش کنند. اثان شخصیت گیراتری نسبت به نسخه قبلی دارد و غلبه او بر دنیای بازی کاملاً واضح است.

بازی Resident Evil Village در سال 2021 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و Xbox Series S و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این بازی در رویداد TGS 2020 حضور دارد و اطلاعات بیشتری از آن دریافت خواهیم کرد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.