resident_evil_3_remake
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی اولیه بازی Resident Evil 3 منتشر شد: زامبی های نه چندان جذاب

یحیی رحیمی 12 فروردین 1399 بدون دیدگاه
1,285 بازدید

بالاخره نقد و بررسی وب سایت های مطرح صنعت بازی های ویدیویی از بازی Resident Evil 3 منتشر شد. Capcom بعد از بازسازی نسخه دوم این سری با اعتماد به نفس خاصی سمت نسخه سوم رفته است و به دنبال جذب بازیکنان بیشتری نسبت به نسخه پیشین است. منتقدان حالا این ادعا را مورد بررسی قرار داده اند و به نظر می رسد بازی پتانسیل چنین چیزی را ندارد.

Resident Evil 3 روی موتور RE Engine کار می کند که در بازی های جدید این کمپانی ژاپنی استفاده می شود. به هر حال خط داستانی بازی برای برای جذب کاربران قدیمی تغییر یافته است و علاوه بر آن نیز شاهد اصلاحات زیادی در مورد طراحی صدا و همچنین کیفیت بازی هستیم. در آخر بخش آنلاین Resistance نیز اضافه شده است که تجربه بازی را به سطح جدیدی رسانده است. اما آیا منتقدان نیز چنین نظری دارند؟

IGN – 9/10

همانند Resident Evil 2 نسخه 2020 بازی Resident Evil 3 دقیقا مانند نسخه اصلی خود آن حس ترس و تنش را با گیم پلی مدرن شده خود ارایه می دهد. بازی دقیقا حس یک عنوان 2020 را دارد و حالا این دنیای کلاسیک توانسته با جزئیات بالا زده شد و طراحی مراحل نیز دلنشین شده است. اگر تمامی بازسازی ها به این اندازه خوب باشند، ادامه دهید!

The VG247 3/5

بازی هنوز ارزش امتحان را دارد اما قطعا یک قدم رو به عقب برای Capcom است و این در حالی است که سال گذشته یکی از بهترین بازی های سال را عرضه کرده بود. بازی زیبا به نظر می رسد و شما را نیز فوق العاده خواهد ترساند اما یک قدم رو به عقب است. هر چند که حس و حال قدیمی را خواهید داشت اما هیچ گاه بازی مانند نسخه اصلی نیست.

PC Gamer – 58/100

بعد از آنکه بازی Resident Evil 7 و نسخه پولیش شده Resident Evil 2 را دیدیم، این بازی قطعا یک قدم رو به عقب است. شخصیت نمسیس کند است و بدون هدف همینطور برای خودش می چرخد. هیچ گونه معمای خاصی وجود ندارد که جلوی راه شما را بگیرد. Resident Evil 3 یک داستان کاغذی با کلی کات سین های سینمایی است. این جهت گیری است که با نسخه چهارم بازی شروع شد و در آخر با گردابی به نام Resident Evil 6 مواجه شدیم و حالا متنفرم از اینکه دوباره این اتفاق افتاده است.

 

 

resident evil 3 meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • Avatar

    mori

    مهمان

    واسه ی بازی مستقل خوب بود کیفیت هم که با موتور re خیلی خوب بود ولی به عنوان ریمیک نسخه قبلی یه شوخی بی مزه بود.

    پاسخ دهید