بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس
محمد صادق شجاعی

بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه ژانویه 2022 فاش شدند

محمد صادق شجاعی 2 دی 1400 بدون دیدگاه
1,208 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی و با نزدیک شدن به روز‌های پایانی ماه میلادی جاری، بازی‌هایی که در ژانویه 2022 به صورت رایگان در دسترس کاربران سرویس پلی استیشن پلاس قرار خواهند گرفت، فاش شده است.

سرویس PS Plus در کنار فراهم کردن زمینه تجربه آثار مختلف به صورت آنلاین و چند‌نفره، هر ماه چندین اثر مختلف را به صورت رایگان در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد. در واقع این ویژگی دلیل اصلی بسیاری از بازیکنان برای خرید حق اشتراک ماهیانه سرویس مذکور است. همواره شرکت سونی در روز‌های پایانی هر ماه، بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در ماه بعدی را به صورت رسمی اعلام می‌کند. با این حال برخی از افراد این آثار را زودتر موعد و به صورت غیر‌رسمی فاش می‌کنند که گهگاهی گفته‌های آن‌ها درست از آب در می‌آیند.

فردی به نام billbil-kun، از کاربران وب‌سایت Dealabs، تا‌کنون بازی‌های رایگان PS Plus برای ماه‌های مختلف از جمله سپتامبر، اکتبر، نوامبر و دسامبر را قبل از اعلام رسمی معرفی کرده است. علاوه بر این او بازی‌های رایگان سرویس ایکس باکس لایو گلد در ماه دسامبر و برنامه فروشگاه Epic Games Store برای ارائه بازی رایگان روزانه به مدت 15 روز را فاش کرده بود. بنابر گفته billbil-kun، بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در ماه ژانویه 2022 که از تاریخ 4 ژانویه (14 دی) قابل دریافت هستند، به شرح زیر است:

  • بازی Deep Rock Galactic (کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5)
  • بازی Dirt 5 (کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5)
  • بازی Persona 5 Strikers (کنسول پلی استیشن 4)

بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس

بازی Deep Rock Galactic اثری در سبک تیر‌اندازی اول شخص است که به صورت Co-op چهار نفره می‌توانید آن را تجربه کنید. بازی مذکور که از کوتوله‌های فضایی به عنوان شخصیت‌های اصلی بهره می‌برد، دارای ویژگی‌هایی همچون محیط‌های 100 درصد تخریب‌پذیر، غار‌هایی که به مرور ایجاد می‌شوند و انبوهی از هیولاهای بیگانه است. بازی Deep Rock Galactic در سال 2020 برای کامپیوتر و ایکس باکس وان منتشر شده است، اما همزمان با عرضه برای کنسول‌های پلی استیشن در ماه آینده، در دسترس مشترکین سرویس PS Plus قرار خواهد گرفت.

بازی Dirt 5 محصولی از استودیو Codemasters Cheshire است که به عنوان شبیه‌ساز مسابقات آفرود، در سال گذشته میلادی برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل هشتم و نهم ایکس باکس و پلی استیشن عرضه شده است. بازی Persona 5 Strikers اثری متفاوت از سری پرسونا بوده که در آن مبارزات نوبتی مجموعه مذکور جای خود را به نبرد‌های همزمان و مشابه سری Dynasty Warriors داده‌ است. این بازی دورانی را به تصویر می‌کشد که از پایان بازی Persona 5 در حدود 6 ماه گذشته و جوکر و دیگر اعضای گروه Phantom Thieves of Hearts باید با تهدید جدیدی مقابله کنند. بازی Persona 5 Strikers اوایل سال جاری برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شده است.

در صورتی که هنوز بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه جاری را دریافت نکرده‌اید، تنها تا تاریخ 3 ژانویه 2022 (13 دی) وقت دارید تا آن‌ها را به مجموعه بازی‌های خود اضافه کنید. بنابر‌این اگر از علاقه‌مندان بازی‌های Godfall Challenger Edition ،Mortal Shell و Lego DC Super-Villains هستید، فرصت را از دست ندهید. براساس گزارش منتشر شده از سوی شرکت سونی، تعداد مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس تا ماه سپتامبر 2021 به میزان 47.2 میلیون نفر بوده است. با این حال، شرکت مذکور به دنبال ارائه سرویس رقیب ایکس باکس گیم پس است که طبق گزارشات، در ماه جاری در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه آینده میلادی چیست؟ آیا این آثار نظر شما را به خود جلب کرده‌اند یا از آن‌ها ناامید شده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.