Spider-Man Miles Morales
علی رحمانیان

Spider-Man Miles Morales پرفروش‌ترین بازی سونی طی یک سال گذشته

علی رحمانیان 28 فروردین 1400 بدون دیدگاه
1,173 بازدید

بعد از انتشار بازی Marvel’s Spider-Man و موفقیت بی‌نظیر آن، سونی یک بازی اسپین آف را تحت عنوان Marvel’s Spider-Man: Miles Morales معرفی کرد و باوجوداینکه داستان منحصربه‌فرد خود را داشت، اما در حد و اندازه‌ی یک دنباله‌ی کامل نبود و به همین دلیل برخی گمان می‌کردند که این بازی فروش فوق‌العاده‌ی نسخه‌ی قبل را تکرار نخواهد کرد. حال باید بدانید که Spider-Man: Miles Morale نه تنها فروش بسیار بالایی را تجربه کرده، بلکه لقب پرفروش‌ترین بازی سونی را هم طی دوازده ماه گذشته به خود اختصاص داده است.

گروه NPD به‌تازگی آمار پرفروش‌ترین بازی‌های آمریکا را در ماه مارس اعلام کرده و همچنین به بیان وضعیت فروش این بازی‌ها طی دوازده ماه گذشته پرداخته است. Spider-Man Miles Morales در یک سال اخیر، پنجمین بازی پرفروش آمریکا بوده و پرفروش‌ترین بازی سونی هم در این منطقه محسوب می‌شود. جالب است بدانید که فروش این بازی حتی از بازی‌های The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima هم بیشتر بوده است؛ این دو اثر بزرگ به ترتیب در جایگاه‌های هفتم و هشتم این چارت قرار دارند.

NPD April 2021

البته از آخرین باری که سونی آمار فروش Spider-Man Miles Morales را منتشر کرده زمان زیادی می‌گذرد؛ اما می‌دانیم که 4٫1 میلیون نسخه از بازی تا پایان سال 2020 فروخته‌شده است. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به‌صورت انحصاری در دسترس کنسول‌های PS4 و PS5 قرار دارد. در ضمن Call of Duty: Black Ops Cold War هم مقتدرانه در جایگاه پرفروش‌ترین بازی تا ماه مارس قرار دارد، در ادامه می‌توانید لیست بازی‌های این چارت را ببینید.

  1. Call of Duty: Black Ops Cold War
  2. Monster Hunter Rise
  3. Outriders
  4. Super Mario 3D World
  5. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  6. Mario Kart 8
  7. Assassin’s Creed: Valhalla
  8. Animal Crossing: New Horizons
  9. Super Mario 3D All-Stars
  10. Minecraft
  11. Call of Duty: Modern Warfare (2019)
  12. Super Smash Bros. Ultimate
  13. Pokemon: Sword/Shield*
  14. Mortal Kombat 11
  15. Crash Bandicoot 4: It’s About Time
  16. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  17. Madden NFL 21
  18. NBA 2K21
  19. Super Mario Party
  20. FIFA 21

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.