Madden NFL 21
یحیی رحیمی

فروش عالی Madden NFL 21 برخلاف امتیازات بسیار پایین

یحیی رحیمی 15 شهریور 1399 بدون دیدگاه
248 بازدید

بازی Madden NFL 21 هفته گذشته منتشر شد و امتیازهای بسیار پایینی از سوی منتقدان و به‌خصوص طرفداران دریافت کرد و بسیاری باور داشتند که شماره بازی بالا رفته است و تغییری در محتویات آن ایجاد نشده است. امروز EA Sports از آمار فروش هفته اول این شبیه‌ساز فوتبال آمریکایی پرده برداشت و شاهد 20 درصد رشد فروش نسبت به نسخه سال گذشته بودیم.

با توجه به نمرات پایین بازی، افزایش فروش نسبت به نسخه سال گذشته اتفاق عجیبی است اما فاکتورهای دیگری در این افزایش دخالت دارند. یکی از دلایل فروش قدرتمند بازی Madden NFL 21 انحصار حق امتیاز ساخت شبیه‌ساز فوتبال آمریکایی در دستان شرکت EA است. هیچ شرکت دیگری نمی‌تواند از تیم‌های واقعی و بازیکنان اصلی استفاده کند و حق امتیاز مدت‌هاست در اختیار EA قرارگرفته است.

2K قول ساخت یک بازی آرکید از فوتبال آمریکایی را داده بود اما چنین قولی فعلاً برآورده نشده است. کووید 19 یکی دیگر از دلایل افزایش فروش بازی Madden NFL 21 بوده است. افراد زیادی به دلیل تعطیلی لیگ‌های ورزشی و قرنطینه خانگی به بازی‌های ویدیویی شبیه‌ساز رو آورده‌اند و عجیب نیست که نسخه جدید توسط افراد بیشتری خریداری شود. لیگ NFL هم هفته آینده شروع به کار خواهد کرد و همه این‌ها دست‌به‌دست هم داده‌اند تا باوجود امتیازهای پایین، فروش بازی ثابت باشد.

اکانت توییتر بازی با انتشار توییت کوتاهی گفته است که بیش از 460 هزار لیگ باگذشت یک هفته تکمیل‌شده است و افراد زیادی مشغول به تجربه بازی هستند. بخش The Yard بازی که حالت فوتبال در کوچه و خیابان را ارائه می‌دهد موردتوجه بسیاری قرارگرفته است و بیش از 17 میلیون مسابقه در این بخش انجام‌شده است. باوجود محبوبیت این بخش، بعید نیست که EA به فکر انتشار جداگانه آن از بازی اصلی بیفتد.

بازی Madden NFL 21 روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های Xbox One و PlayStation 4 در دسترس است. این بازی با ویژگی‌های بیشتر هنگام عرضه کنسول‌های جدید بازنشر خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.