microsoft-flight-simulator
یحیی رحیمی

جزئیات اولین آپدیت بازی Microsoft Flight Simulator منتشر شد

یحیی رحیمی 9 شهریور 1399 بدون دیدگاه
565 بازدید

بازی Microsoft Flight Simulator بالاخره پس از چندین سال توسعه ما رسید و توانست از نظر فنی و بصری به موفقیت بزرگی برای مایکروسافت تبدیل شود. این بازی به بنچ مارک صنعت سخت افزار تبدیل شده است و اگر سیستمی بتواند این بازی را با فریم ریت بالا اجرا کند، هیچ مشکلی در اجرای هیچ بازی نخواهد داشت. مانند هر بازی دیگری، این یکی هم با مشکلات و باگ های مختلف دست و پنجه نرم می کند و خوشبختانه جزئیات اولین آپدیت بازی منتشر شده است که قرار است اواخر هفته منتشر شود.

مشخص نیست چه روزی آپدیت منتشر می شود اما از فردا تا آخر هفته منتظر دریافت آن باشید. مشکلات متنوعی از نظر فنی برطرف شده اند و برای نمونه پایداری بازی بالا رفته است و احتمال کرش کردن پایین آمده است. افرادی که بازی را خریداری کرده بودند با مشکل دانلود از استیم مواجه شده بودند و بازی در میانه فرایند نصب با مشکل برخورده بود. این مشکل به دلیل دانلود محتوای حذف شده بود که نباید این خطا از سوی استیم و استویدو سر می زد.

بخش بزرگ آپدیت به رفع مشکلات نصب بازی می پردازد و انواع سناریوهای مختلف پیش بینی شده اند. افرادی که بازی را به صورت آنلاین تجربه کرده اند، با مشکل بارگذاری پی در پی اطلاعات مواجه شده اند که عملا تجربه بازی را غیر ممکن می کند. با نصب اولین آپدیت بازی Microsoft Flight Simulator، دیگر مشکلی در بارگذاری محتوا هنگام بازی به صورت آنلاین وجود ندارد.

در ادامه از بهبود فریم ریت بازی گفته شده است و باگ های برطرف شده، تجربه بازی را خوشایند کرده اند. این بازی نه‌تنها قادر به سرگرم کردن شما خواهد بود، بلکه یک کلاس درس خلبانی هم به‌حساب می‌آید. استفاده از سیستم آب‌وهوای پویا امکان قرار گرفتن در سناریوهای گوناگون را پیش می‌آورد. منتظر دریافت آپدیت در روزهای آینده باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.