age of empires 3
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی Age of Empires III: Definitive Edition مشخص شد

یحیی رحیمی 7 شهریور 1399 1 دیدگاه
1,200 بازدید

هر چه صنعت بازی پیشرفت می کند و گرافیک ها ارتقا می یابند، تنها چیزی که تغییر نمی کند، سری بازی Age of Empires است. هر چند که از زمان انتشار بازی Age of Empires IV تا به حال خبری در مورد این بازی نشنیده ایم اما افتتاحیه گیمزکام، خبرهای خوبی برای طرفداران بازی داشت. عنوان Age of Empires III: Definitive Edition در ماه اکتبر روی پی سی منتشر خواهد شد.

نسخه سوم بازی عصر امپراتوری ها در سال 2005 منتشر شد و آن زمان نقدها متفاوتی دریافت کرد. این نسخه از بازی ویژگی های جدیدی را به بازی اضافه کرد و سر و کله تعدادی شهرهای بزرگ پیدا شد و این سبک خاصی از گیم پلی را پدید آورد که به بازیکنان اجازه فتح تمام دنیا را می داد. تنها کافی بود شهر اولیه خود را گسترش داد و پایه های یک امپراتوری را محکم در زمین کوبید.

بازی Age of Empires III: Definitive Edition همراه تمامی بسته های الحاقی منتشر تا به حال خواهد بود و بخش های تازه ای هم به بازی اضافه خواهد شد. مهم تر از همه کیفیت بصری بازی است که به صورت 4K Ultra HD ارایه می شود و در یک کلام، گرافیک بازی فوق العاده است. اگرچه استودیو حرفی از ریمستر صدای بازی نزده است اما قطعا از این نظر هم شاهد پیشرفت های زیادی خواهیم بود.

گیمرها قادر به انتخاب دو نژاد جدید در بازی هم هستند: یکی سوئدی ها و دیگری هم اینکا. با این حساب از سویی به سرمای شمال اروپا سفر خواهیم کرد و از سوی دیگر به عجایب آمریکای جنوبی و امپراتوری بزرگ اینکاها که می تواند تجربه ای مفرح و لذت بخش باشد. از جمله تغییرات دیگر می توان به اضافه شدن دو مود جدید اشاره کرد. در بخش نبردهای تاریخی، همراه جنگ های قدیمی میان ارتش های افسانه ای خواهیم شد و در قسمت «هنر جنگ» مراحل بسیار سختی در انتظار کهنه کاران بازی خواهد بود.

بازی Age of Empires III: Definitive Edition روز 15 اکتبر برابر با 24 مهر روی استیم و فروشگاه ویندوز منتشر خواهد شد. بازی روی Xbox Game Pass هم در دسترس خواهد بود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Roz Sorkh

    مهمان

    بازیش آمدش نمیزارید؟؟

    پاسخ دهید