دانلود بازی MXGP 2019 The Official Motocross Videogame برای PC
دانلود بازی MXGP 2019 The Official Motocross Videogame برای PC پارسی گیم

دانلود بازی MXGP 2019 The Official Motocross Videogame برای PC

پارسی گیم 6 شهریور 1398 بدون دیدگاه
6,801 بازدید

دانلود بازی MXGP 2019 The Official Motocross Videogame برای کامپیوتر

هیچ‌چیز مانند فصل تابستان نمی‌تواند حال آدم را سر جایش بیاورد. یکی شروع به مسافرت می‌کند و دیگری نیز برنامه‌های مختلفی برای خودش ریخته است. این میان موتورسواری در دل گل‌ولای و کویر اما لذت‌بخش‌ترین آن‌هاست و هیجان خاصی در خودش دارد. ازآنجاکه ما نه پول خرید یک موتور کراس راداریم و نه اینکه توانایی کنترل موتورسیکلت با آن سرعت‌بالا در میانه خاک‌وخل راداریم، می‌توانیم به صندلی تکیه دهیم و با فشردن چند دکمه، موتورسوار شویم! سری بازی موتورسواری MXGP برگشته است و حالا استودیو Milestone S.r.l با فصل جدیدی از رقابت‌های موتورسواری آف رود را شروع کرده است و حالا وقت گاز دادن است!

سال پیش استودیو تصمیم گرفت که روند بازی را تغییر دهد و کمی به واقعیت بپردازد. همین حس تازه به بازی MXGP 2019 بخشیده است و باعث شده که گیم پلی کاملاً به موتورسواری واقعی شباهت پیدا کند. بار دیگر می‌توانید در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنید و با صدها نفر دیگر در پیست‌های خاکی مسابقه دهید و حسابی خودتان را گلی کنید و در آخر نیز اگر خوش‌شانس باشید، جام قهرمانی را بالای سر ببرید. کنترل موتورسیکلت‌ها دیگر مانند نسخه‌های قبلی راحت نیست و باید کمی ابتدا تمرین داشته باشید. البته بخش تمرینی حذف‌شده است و نمی‌توانید برای خودتان در زمین خالی گاز دهید اما عملکرد موتورها بهتر شده‌اند و می‌توانید اشتباهات بیشتری داشته باشید اما هنوز هم در دور مسابقه بمانید.

گل‌ولای موجود در محیط بازی MXGP 2019 نیز پیشرفته کرده است و به‌خصوص اگر باران ببارد، کار سختی برای کنترل این کله خراب زیر پایتان خواهید داشت و یک‌لحظه هم اجازه نفس کشیدن را به شما نمی‌دهد. نسخه جدید به شما اجازه می‌دهد تا پیست‌های مخصوص خود را بسازید و برای این کار نیز می‌توانید محیط‌هایی مانند جنگل یا کویر را انتخاب کنید و شروع به ساخت پیست رؤیایی خود کنید. مهم‌ترین بخش بازی اما دنیای جهان‌گستر آن است. بازی به شما اجازه می‌دهد تا با سلطان جاده‌هایتان در محیط گشت بزنید و اگر مسابقه‌ای بود به انجام آن بپردازید و به‌طورکلی قرار نیست در یک مسابقات تکراری شرکت کنید و همه‌چیز هیجان‌انگیز است. بخش Career نیز مانند خودش دست‌نخورده باقی‌مانده است و به شما اجازه می‌دهد تا به موتورسوار افسانه‌ای رقابت‌های آف رود تبدیل شوید.

MXGP 2019 شمارا در محیطی هیجان‌انگیز تنها می‌گذارد و آن موقع است که باید به یار قدیمی‌تان و موتورسیکلت خفن و همان سلطان گل‌ولای بچسبید و حریفان را یک‌به‌یک از دور خارج کنید.

در ادامه برای دانلود بازی MXGP 2019 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit or later versions
Processor: Intel Core i5 4460 3.2 GHz / AMD A10-7850K, 3.7 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 2GB / AMD Radeon R7 370X 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space
Sound Card: DirectX compatible
Additional Notes: *Laptop versions of graphics cards may work but are not officially supported.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i7-4820K 3.7 GHz / AMD Ryzen 7 1700x
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 480 8GB
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space
Sound Card: DirectX compatible
Additional Notes: *Laptop versions of graphics cards may work but are not officially supported.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Experience the excitement of the 2019 season for the first time in the series! Race in official MX teams, share your gaming experience with the community thanks to the Track Editor and the Waypoint mode and practice in the Playground to learn to ride like a real pro!
All the riders, bikes and teams of the 2019 MXGP and MX2 championships are ready to challenge you in the season’s official races, taking place all around the world.From Neuquen to Shanghai, experience the thrills of the races that have just ended, or discover them for the first time. And, if you don’t like the current standings, change them!
Just like in real life, you will face changing weather conditions with the dynamic weather feature. After all, there’s always sunshine after the rain, right?
Join the MX2 and MXGP championships financed by a sponsor or get hired by an official team.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 11.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.