hitman
یحیی رحیمی

نسخه PC بازی Hitman 3 در انحصار یک ساله Epic Games Store خواهد بود

یحیی رحیمی 31 مرداد 1399 بدون دیدگاه
934 بازدید

استودیو IO Interactive خبرهای مختلفی از بازی Hitman 3 را در طول چند روز گذشته منتشر کرده است. از سویی با مودهای آنلاین بازی هیتمن 3 آشنا شدیم و از سویی قرار است نسخه 2016 بازی روی فروشگاه اپیک گیمز به مدت چند روز مجانی باشد. استودیو با شروع پیش فروش بازی جدید، خبر مهمی برای طرفداران داشته است. بازی هیتمن 3 به مدت یک سال در انحصار Epic Games Store خواهد بود.

انحصار بازی دارای محدودیت زمانی یک ساله است و در نتیجه بازیکنانی که مایل به دریافت بازی روی سرویس های دیگر هستند، لازم است 12 ماه برای دریافت محتوای Hitman 3 صبر کنند. استودیو در ادامه گفته است که تمامی فایل های ذخیره و پیشرفت های انجام شده در بازی Hitman 3 استیم به طور مستفیم به نسخه جدید و فروشگاه اپیک گیمز منتقل خواهد شد و انتقال میان دو فروشگاه با این ویژگی بسیار آسان خواهد بود.

Hitman-3-Dartmoor

مشخص است که بیشتر مردم مایل به دریافت بازی روی تمامی پلتفرم های مختلف هستند اما از آنجایی که IOI مسئولیت انتشار بازی را برعهده دارد، واضح است پیدا کردن یک همکار به منظور دریافت سود بیشتر منطقی باشد. از سوی دیگر اقداماتی برای انتقال فایل های ذخیره بازی روی سرویس های مختلف پیش بینی شده است که راه حل کاملی نیست اما از عدم انجام هیچ اقدامی بهتر است. در طول سال گذشته بازی های زیادی در انحصار یک ساله اپیک قرار گرفتند که با حاشیه های زیادی همراه شد.

بازی Hitman 3 در دی ماه 99 روی کنسول های نسل فعلی و بعدی منتشر خواهد شد. استودیو در توییت تازه از یک ماموریت مامور 47 رونمایی کرده است و به نظر معمای یک قتل باشد و همان طور که در تصویر بالا هم مشاهده می کنید، با ظاهر معماهای شرلوک هلمز روبه رو هستیم و امیدواریم که یک بار هم شده، به جای قتل یک معمای قتل را ببینیم.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.