Demon's Souls
یحیی رحیمی

ارزیابی سنی بازی Demon’s Souls در کره جنوبی؛ احتمال انتشار بازی همراه PS5

یحیی رحیمی 31 مرداد 1399 بدون دیدگاه
304 بازدید

هنوز مشخص نیست چه بازی هایی همراه کنسول PS5 عرضه خواهند شد. تنها بازی قطعی، Marvel’s Spider-Man: Miles Morales است که آن هم یک نسخه جداگانه و محتوای فرعی برای بازی اصلی به حساب می آید. به لطف رده بندی سنی انجام شده در کره جنوبی، اسم بازی Demon’s Souls هم به عنوان یکی از عناوین انحصاری هنگام عرضه کنسول پلی استیشن 5 مطرح شده است.

بر اساس آنچه Gematsu گفته است، بازی Demon’s Souls در کره مورد ارزیابی سنی قرار گرفته است و نکته مهم آن است که فرایند گفته شده در طول هفته گذشته و روز 13 اوت انجام شده است. این به معنی آن است که بازی به مرحله پایانی عرضه نزدیک شده است و کارهای حقوقی به منظور نشر بازی در حال انجام است. ممکن است بگویید این تنها یک رده بندی سنی است و ارتباطی به انتشار بازی ندارد اما بازی های زیادی به این شکل مورد ارزیابی قرار گرفته اند و پس از چند ماه به بازار عرضه شده اند.

چند وقت پیش بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales هم در کره جنوبی مورد رده بندی قرار گرفت و اینکه Demon’s Souls هم به این شکل در فرایند شرکت داده شده است، ممکن است شایعه انتشار بازی همراه کنسول پلی استیشن 5 را قوت بخشد. دیمونز سولز چند ماه گذشته در طی رویداد معرفی PS5 رونمایی شد و از آن زمان تا به حال تاریخ عرضه مشخصی دریافت نکرده ایم.

هنوز مشخص نیست بازی مخصوص چه سنی منتشر خواهد شد. از آنجایی که Demon’s Souls یک بازسازی از نسخه اولیه است، احتمالا همان رده بندی قبلی به بازی اعطا شود و نیاز به بررسی دوباره و طی کردن مراحل قانونی نباشد. سونی هنوز قیمت کنسول جدید را اعلام نکرده است و باید منتظر خبرهای بیشتر در مورد پلی استیشن 5 باشیم. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.