HorizonZeroDawn
یحیی رحیمی

پچ 1.02 نسخه PC بازی Horizon Zero Dawn منتشر شد: رفع کرش بازی

یحیی رحیمی 30 مرداد 1399 2 دیدگاه
1,632 بازدید

استودیو Guerrilla Games هفته گذشته بازی Horizon Zero Dawn را در اختیار کاربران PC قرار داد. بازی به دلیل ارتقای گرافیک و سطح جزئیات آن فوق العاده به نظر می رسد اما تعدادی از کاربران با مشکلات فنی مواجه بوده اند و بازی برای آن‌ها کرش کرده است. استودیو اولین پچ را چند روز گذشته منتشر کرد و همان موقع اعلام کرد، این اولین آپدیت نخواهد بود. امروز آپدیت 1.02 بازی منتشر شده است که مشکلات فنی بیشتری را پوشش داده است.

پچ 1.02 بازی Horizon Zero Dawn حالا منتشر شده است! این پج به منظور برطرف کردن کرش های گزارش شده و مشکلات گرافیکی اعلام شده توسط جامعه کاربری بازی منتشر شده است. از صبوری و حمایت شما متشکریم و ما به بهبود تجربه بازی روی PC ادامه خواهیم داد.

این آپدیت جزئی است و مشخص نیست چه تغییری ایجاد خواهد کرد و ممکن است هیچ مشکلی را هم حل نکند. با توجه به پاندمی ایجاد شده و دورکاری توسعه دهندگان، انتشار آپدیت های غنی و سریع به یک مشکل تبدیل شده است و توسعه بازی ها زمان گیر شده اند. هر چند استودیو گوریلا گیمز تلاش زیادی به منظور حل مشکلات انجام داده است و دو آپدیت منتشر شده بخش زیادی از مشکلات فنی همچون کرش کردن را حل می کنند.

از جمله تغییرات پچ 1.02 بازی Horizon Zero Dawn می توان به برطرف شدن ارور کمبود رم، لگ های گرافیکی و فعال شدن تنظیمات گرافیکی مانند HDR که قبلا به خوبی کار نمی کرد گفت. تعدادی از بازیکنان مشکل کرش کردن در میانه بازی را گزارش کرده اند که بخش بزرگی از آن‌ها رفع شده است اما ممکن است مشکل برای شما سرجای اول باشد و به این منظور لازم است مشکل را به گوش استودیو برسانید.

گوریلا گیمز به دشت در حال کار روی نسخه بعدی بازی هورایزن است و ممکن است فشار کاری باعث کندشدن روند توسعه آپدیت های جدید شود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    mojtaba

    مهمان

    ببخشید شما نمیزارید واسه دانلود

    پاسخ دهید