یحیی رحیمی

پشتیبانی نقشه های بازی Battlefield 6 از 128 بازیکن؛ DICE علاقه مند به بتل رویال

یحیی رحیمی 29 مرداد 1399 بدون دیدگاه
415 بازدید

کمپانی EA و استودیو بازی سازی DICE کار روی نسخه بعدی سری بازی بتلفیلد را شروع کرده اند. شایعات مختلفی در مورد بازی Battlefield 6 منتشر شده است اما می دانیم که بازی روی نسل بعدی کنسول ها منتشر خواهد شد و ممکن است در سال 2021 شاهد معرفی آن باشیم. جدا از این تاریخ های اولیه، اطلاعات دیگری در مورد بازی نداریم اما به تازگی شایعات جدیدی بیان شده است که پرده از نقشه های بازی بر می دارد.

تام هندرسون که یکی از افراد نزدیک به استودیوهای بازی سازی است و تابه حال اطلاعات زیادی از سری بازی ندای وظیفه و بتلفیلد را لو داده است، در جدیدترین توییت خود از محتوای Battlefield 6 گفته است. او مدعی است که نقشه های بازی تا 128 نفر را پشتیبانی خواهند کرد و اینکه بازی های استاندارد هم به صورت 32v32 برگزار خواهند شد. وجود نقشه های بزرگ تر به معنی آن نیست که حالت 64v64 پشتیبانی می شود.

اخبار بتلفیلد: نقشه ها طوری طراحی شده اند که بیش از 128 بازیکن را پشتیبانی کنند اما حالت 32 در مقابل 32 هنوز پلی لیست استاندارد خواهد بود. استفاده از نقشه های بزرگ به معنی آن نیست که حالت 64v64 وجود دارد و هسته اصلی بازی بر اساس 32v32 کار می کند. خبرهایی از افزایش علاقه DICE به ساخت بخش بتل رویال مشابه Warzone وجود دارد اما این خبرها هنوز تایید نشده است.

کسی باور نمی کرد بازی Call of Duty Warzone بتواند این حجم از موفقیت را به دست آورد. این بازی با آپدیت های مختلف به یک عنوان جداگانه از Modern Warfare تبدیل شد که قرار است در چند سال آینده هم مورد حمایت قرار گیرد. ساخت حالت بتل رویال به این شکل برای DICE کار آسانی نخواهد بود، بازیگران زیادی در این بازار وجود دارند و باید با دقت زیادی در این بازار آشفته قدم برداشت.

هندرسون چند ماه پیش گفته بود که داستان بازی Battlefield 6 به روزگار مدرن برخواهد گشت. مدیرعامل EA هم از پیشرفت رضایت بخش توسعه بازی خبر داده بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.