Crysis
یحیی رحیمی

شایعه: بازی Crysis Remastered روز 31 مرداد روی PS4 منتشر می شود

یحیی رحیمی 29 مرداد 1399 بدون دیدگاه
494 بازدید

در طول چند وقتی که بازی Crysis Remastered معرفی شده است، روزهای عجیبی داشته ایم. وجود این بازی توسط چند نفر از لیکرهای مشهور لو رفت و استودیو Crytek مجبور به معرفی آن شد. این در حالی است که مشکلات پیش آمده در طی دوران توسعه بازی باعث به تاخیر افتادن تاریخ انتشار آن شد. تنها نسخه Switch بازی با تاخیر مواجه نشد و این نسخه ماه گذشته منتشر شد. تا به حال هیچ خبر رسمی در مورد زمان انتشار بازی پخش نشده است اما آفتاب همیشه پشت ابر نمی ماند.

اکانت یوتیوب PlayStation Access ویدیو تازه ای از بازی هایی که قرار است هفته آینده روی کنسول PS4 عرضه شوند را منتشر کرده است. در نهایت تعجب، اسم Crysis Remastered هم میان بازی ها دیده می شود و بر اساس تصویر پشت زمینه آن، روز جمعه، 31 مرداد شمسی بازی کرایسیس ریمستر منتشر خواهد شد. این تاریخ در مورد نسخه پلی استیشن 4 بازی بیان شده است و قطعا نسخه های Xbox و PC هم جمعه منتشر خواهند شد.

ویدیو منتشر شده از یک منبع رسمی است و بعید است که اشتباهی در این زمینه صورت گرفته باشد و حالا می دانیم که بازی Crysis Remastered روز جمعه منتشر خواهد شد. این بازی به نحوی ریمستر شده است که بتواند کیفیت بالایی با استفاده از تکنیک هایی همچون ره گیری پرتو و پردازش سایه ها ارایه دهد. کرایسیس زمانی یکی از با کیفیت ترین بازی های موجود بود و ممکن است نسخه ریمستر شده هم قادر به ارایه کیفیت بالاتری نسبت به بازی های موجود باشد.

کرایسس اولین باز در نوامبر 2007 روی ویندوز منتشر شد و داستان موجودات فضایی را روایت کرد که سال ها قبل از طریق کره شمالی وارد زمین شده اند و جنگ بزرگی بر سر کسب قدرت تشکیل شده است. از سویی انسان ها چشم طمع به فناوری آن‌ها را دارند و از سویی ربات ها هم همینطور. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.